مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چند تکنیک شگفت انگیز برای اینکه طرف مقابل و مخاطب دلتنگ شما شوند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


گاهی اوقات رابطه ما با طرف مقابل سرد است. بنابراین، برای بازگشت رابطه نیاز به یک معکوس اساسی است.
اگرچه خشونت در یک رابطه عاشقانه باعث سردی عاطفی نمی شود، اما گاهی اوقات عدم مدیریت رابطه برای طرفین رابطه مشکل ایجاد می کند و آنها را منزوی می کند، در ادامه یاد می گیرید که چگونه دلتنگ مخاطب خاص خود شوید.

ترفندهایی برای از دست دادن یک مخاطب خاص

همه ما در رابطه عاشقانه خود انرژی سرمایه گذاری می کنیم. تجربه نشان داده است که با وجود قطع این روابط، برخی افراد می خواهند به عقب برگردند و در صورت امکان رابطه را بازسازی کنند.
دور زدن برای دلتنگی مخاطب خاص یا شخصی که یا با شما به پایان می رسد یا وانمود می کند که شما را فراموش کرده است ضروری است. البته قبل از برگرداندن طرف مقابل، به این فکر کنید که طرف مقابل شما چقدر به خواسته های شما نزدیک است و آیا ارزش تلاش را دارد یا خیر؟


نوستالژی برای یک مخاطب خاص

عکس هایی از خود در حال تفریح ​​ارسال کنید

اگر بعد از جدایی وانمود کنید که خیلی ناراحت هستید، دیگر به شما برنمی گردد. به همین دلیل بهتر است عکس هایی منتشر کنید که نشان دهنده حال خوب شما باشد. حتی اگر در آن موقعیت نیستید، باید خوشحال باشید. دوستان خود را برای گرفتن عکس دسته جمعی دعوت کنید. یک عکس در پروفایل یا شبکه اجتماعی خود آپلود کنید. البته این برای کسی که هنوز هم شما را دوست دارد و به شما اهمیت می دهد و نسبت به آن واکنش نشان می دهد ناراحت کننده است.

خاطرات مشترک را پست کنید

عکس های به اشتراک گذاشته شده خود را در شبکه های اجتماعی ارسال کنید. این نشان می دهد که شما هنوز به آن فکر می کنید. این روی او تاثیر خواهد گذاشت. علاوه بر این، اگر در آمدن نزد شما تردید داشته باشد، در کار خود جسارت لازم را به دست می آورد.

بیشتر بخوانید  14 قدم نهایی برای آمادگی دانش آموز برای ورود به مدرسه

برایش آرزوی موفقیت کنید

اگر بعد از مدتی او را با دوستان یا مهمانی دیدید، خود را قوی و مقاوم نشان دهید و برای او آرزوی موفقیت کنید. این رفتار برای حریف شما یک معکوس است. چنین رفتاری با تأثیر مثبت بر ذهن فرد همراه است.


یک مخاطب خاص نوستالژیک

به زندگی عادی برگرد

به زندگی عادی خود ادامه دهید و به تدریج همه چیز را نادیده بگیرید. استقلال جدید خود را در زندگی نشان دهید. با این کار متوجه می شود که حضور او در زندگی برای شما مهم نیست. این تأثیر زیادی در بازگرداندن سرگرمی به زندگی دارد.

بیشتر به خودت برسی

اگر در این مدت بیشتر از خودتان بهره ببرید، مطمئن باشید که دلتان برای او تنگ خواهد شد. یک واقعیت در روابط وجود دارد و آن این است که اگر برای خود احترام قائل شوید و برای خود ارزش قائل باشید، دیگران نیز به شما احترام می گذارند و برای شما ارزش قائل می شوند. برای خودت وقت بگذار و مراقب خودت باش. لباس هایی بپوشید که او دوست دارد و مدل موهایتان را مطابق سلیقه او تنظیم کنید.

باید بخوانید:

فاصله خود را حفظ کنید

فاصله برای دلتنگی لازم است. اگر دلتنگی نباشد، حسرت بی معناست. بسیاری از روابط پس از نوستالژی به بهترین شکل ممکن مدیریت می شوند و ماندگارتر هستند. قدر خود را بدانید و زیاد به طرف مقابل نزدیک نشوید. اگر به سراغتان آمد، مراقب باشید که فوراً به آن دست ندهید. چون به راحتی از میل او به بودن در کنارتان کم می کنید.

بیشتر بخوانید  شخصیت شناسی از روی لبخند

دلتنگی خود را پنهان کن

نباید نسبت به او دلتنگی یا حتی عشق نشان داد. اگر نزد شما آمد و احساس پشیمانی کرد، فورا او را نبخشید و کمی صبر کنید. انعطاف پذیر نباشید و طوری رفتار کنید که او متوجه شود شما دیگر همان آدم قبلی نیستید. در مورد احساسات درونی خود با او صحبت نکنید و در مورد اینکه چقدر منتظر او بوده اید و چند لحظه برای دیدن او حساب کرده اید صحبت نکنید. او نباید آنها را بشناسد. زیرا در این صورت نقاط ضعف شما را بهتر می شناسند و آسیب بیشتری به روح شما وارد می کنند. اجازه دهید او همچنان به تلاش برای به دست آوردن قلب شما ادامه دهد.

برای خودت وقت بگذار

مراقب خودت باش و برای تغییر تلاش کن. سعی کنید فردی موفق شوید. این همچنین تأثیر مستقیمی بر روی مخاطب خاص شما دارد و آنها را تشویق می کند که دوباره با شما باشند.

از موفقیت هایتان بگویید

در مورد موفقیت های خود صحبت کنید. اگر طرف مقابل ببیند در غیاب او به موفقیت های زیادی دست یافته اید، مجذوب می شود. همیشه سعی کن بهترین آدم زندگیت باشی. در این صورت شما نه تنها برای او بلکه برای همه افراد ارزشمند و مهم هستید.


برای دلتنگی برای کسی که دوستش داریم چه کنیم؟

از خودتان عکس بگیرید و برای مخاطب خاصی بفرستید

اگر مدل مو و لباس جدیدی دارید، از خودتان عکس بگیرید و برای مخاطبان بفرستید، این یک راه خوب برای روابط عاشقانه از راه دور است و در صورت امکان از گروه دوستانتان که با هم هستند عکس بفرستید.

بیشتر بخوانید  دیداری، شنیداری یا لمسی هستید؟

حضور خود را در رسانه های اجتماعی کاهش دهید

همانطور که می دانید امروزه همه از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام استفاده می کنند و برای دلتنگی مخاطب خاص خود، مدتی حضور خود را در اینستاگرام کاهش دهید، همچنین از به روز رسانی متن پروفایل و ارسال پست خودداری کنید و گاهی اوقات دوست ندارید آن را ارسال کنید.

مراقب باش

آقایان به ظاهر زن اهمیت زیادی می دهند، پس باید از ظاهری زیبا و آراسته مطمئن شوید، پس هر از گاهی به آرایشگاه بروید و عشق خود را غافلگیر کنید و مطمئن شوید که دیگر این اتفاق برای مخاطب خاص شما تکرار نشود. .

موارد را رها کنید

شاید شما عزیزانم اتفاقی وسیله ای پیدا کرده باشید که متعلق به یکی از عزیزانتان است و تمام خاطراتش برای تانپر نقاشی شده باشد، پس یکی از ترفندها این است که دلتنگ مخاطب خاص خود شوید و وسایل کوچکی مانند گوشواره یا گل را در ماشین بگذارید. یا خونه نامزدت که با دیدنش بیشتر دلت برای عشق تنگ میشه.

یک بازی انتظار بسازید

وقتی فردی عاشق است، به سرعت به تماس ها یا پیام های طرف مقابل پاسخ می دهد، اما طرف مقابل فکر می کند که شما همیشه در دسترس هستید و هر زمان که بخواهد می تواند با شما تماس بگیرد، اما بهتر است به او صبر کنید. از دست دادن علاقه به تو


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *