مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با خواندن این مقاله از سفر به صومعه مونتسرات در بارسلون لذت ببرید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


یکی از بناهای باشکوهی که زیبایی های منحصر به فردی دارد و قدمتی طولانی دارد صومعه مونتسرات است. این بنا در اسپانیا واقع شده و به عنوان یکی از مهمترین بناها در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. در ادامه این کار دلگرم کننده با زیبایی های این صومعه آشنا می شوید.


 صومعه مونتسرات

آشنایی با صومعه مونتسرات

این صومعه تاریخی یکی از آثار باشکوه آنتونی گاود است. این شاهکار در سطح بین المللی نیز شناخته شده است. این صومعه متعلق به سیستم سنت بندیکت است و در قرن دهم میلادی ساخته شده است. این سازه در 50 کیلومتری شمال غربی بارسلون قرار دارد و در ارتفاعات بالاتری قرار دارد. در معرفی دیدنی های اسپانیا از این صومعه بسیار نام برده شده است.


صومعه مونتسرات در بارسلونا

مونتسرات را ملاقات کنید

قرار گرفتن این صومعه در میان کوه‌های صخره‌ای به همین نام باعث نام‌گذاری آن‌ها شد. این بنا از زمان امپراتوری روم بسیار مهم بوده و یکی از غارهای کوهستانی به شمار می رود. در یکی از غارهای این منطقه مجسمه ای تاریخی از مادر خدا پیدا شد. در طول ساخت این بنا تلاش زیادی شد تا سازگاری بالایی با محیط داشته باشد.


معماری صومعه

معماری صومعه:

سازه ای که می بینید در قرن دوازدهم ساخته شده و معماری ترکیبی فوق العاده ای دارد. همانطور که گفته شد تلاش زیادی برای انطباق این تاسیسات با محیط صورت گرفته است. این عبادتگاه دارای معماری بسیار باشکوهی است.
یکی از ویژگی های معماری این سازه تلفیق چندین سبک معماری با یکدیگر است. قسمت مهمی از این بنا نیز توسط ناپلئون ویران شد. بازسازی این بنا در سال 1844 آغاز شد و بیش از 100 سال به طول انجامید و در حال حاضر یکی از دیدنی های بارسلون است.

بیشتر بخوانید  اطراف کرمان کِی و کجا بریم ؟


مونتسرات

دسترسی به صومعه:

در نگاه اول، بازدید از صومعه مونتسرات می تواند کار دشواری باشد. اما با وجود مسیرهای صخره ای، بازدید از این صومعه ها غیرممکن نیست. تله کابین هایی که هنگام سفر به این منطقه می بینید قدرت بالایی دارند و مسیر تردد را برای بازدیدکنندگان آسان می کنند.


صومعه اسپانیا

برای بازدید از این بنای زیبا و باشکوه می توانید فصول مختلف را انتخاب کنید. در سفر به این کشور می توانید از دیگر زیبایی های اسپانیا دیدن کنید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *