مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

استفاده از قرص SDF و عوارض این دارو

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


نحوه استفاده از تبلت های SDF

با این قسمت از دلگرم کننده به روز باشید استفاده از تبلت های SDF آن ها ملاقات می کنند.

این دارو یک ساعت قبل از تصمیم به رابطه جنسی به صورت قرص مصرف می شود و در یک ساعت نباید بیش از یک قرص مصرف شود.
در اکثر بیماران، درمان با قرص های 50 میلی گرمی شروع می شود، حتی اگر از ویاگرا برای القای نعوظ استفاده شود، باز هم نیاز به تحریک فیزیکی و ذهنی و تمایل بیمار برای رسیدن به نعوظ وجود دارد.

قرص سیلدنافیل یا ویاگرا

قرص سیلدنافیل یا ویاگرا

قرص به شکل قرص قرص اسمش همون SDF هست قرص سیلدنافیل یا ویاگرا آنها در داروخانه ها موجود هستند. این نوع قرص ها برای مردانی که مشکل نعوظ دارند تجویز می شود. این قرص‌ها که در ابتدا برای بیماران قلبی خاص ساخته می‌شدند، بعداً به دلیل تأثیری که بر اختلالات جنسی داشتند، به عنوان درمان اصلی برای مشکلات جنسی مورد استفاده قرار گرفتند.

نام دیگر سیلدنافیل

سیلدنافیل همچنین می تواند در داروخانه ها با مارک های دیگر مانند Viagra، Arcto، SDF، Vizarsin در دسترس باشد. همه این نام ها یکسان هستند و بسته به سازنده نام های مختلفی دارند. البته یک برند خاص می تواند تاثیر بیشتر یا عوارض جانبی کمتری روی فرد داشته باشد. برخی از قرص ها به صورت ترکیبی از سیلدنافیل و ترامادول (که مسکنی برای کنترل انزال زودرس است) و با نام هایی مانند وگادول یا نام های مشابه به فروش می رسند.

هزینه تبلت SDF چقدر است؟

قرص های سیلدنافیل 50 و 100 میلی گرمی به صورت تجاری در دسترس هستند. متأسفانه از آنجایی که این دارو بدون نسخه در دسترس است، اکثر افراد در ابتدا ناآگاهانه از دوز 100 میلی گرمی استفاده می کنند که اگرچه مؤثر است اما می تواند عوارض مشابهی داشته باشد، در حالی که برای بسیاری حتی نصف قرص 50 میلی گرمی (یعنی 25 میلی گرم) مؤثر است. همین عوارض را دارد

بیشتر بخوانید  ۱۳ فایده شگفت انگیز بالا قرار دادن پاها

قرص سیلدنافیل یا ویاگرا

عوارض جانبی قرص سیلدنافیل یا ویاگرا (SDF)

از جمله عوارض شایع این دارو؛ قرمزی چشم، سردرد در صورت مصرف بیش از 25 میلی گرم در روز و افزایش دمای صورت و بدن. توصیه می شود از مصرف خودسرانه و بیش از حد این دارو خودداری کنید زیرا در این صورت دوزهای بالای دارو در آینده تاثیر زیادی بر اختلال نعوظ شما نخواهد داشت و بدن شما به قرص ها عادت می کند، بنابراین طبیعی و استاندارد است. . استفاده از آن بهترین گزینه است که توسط پزشک تجویز می شود. .

لطفا اگر سوال یا نکته ای در مورد مقاله دارید تبلت های SDF با ما همراه باشید، آن را با ما و سایر کاربران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

قرص ویاگرا یا سیلدنافیل


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *