مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

درمان بستنی Omicron!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



برخی از محققان می گویند بستنی به دلیل داشتن پروتئین برای افراد مبتلا به امیکرون مناسب است. بستنی حاوی قند و چربی بیشتری است که می تواند به حفظ وزن در بیماران مبتلا به کاهش وزن شدید عروق کرونر کمک کند.

به گزارش ItSnNetDat، تعداد افراد مبتلا به Omicron روز به روز در حال افزایش است. بسیاری از افراد به این بیماری خطرناک مبتلا می شوند. خوشبختانه علائم این بیماری در کسانی که واکسینه شده اند نسبتاً خفیف است و تشدید می شود.

مقامات سازمان جهانی بهداشت می گویند؛ Omicron علائم خفیف تری نسبت به سویه های قبلی برای بیمار ایجاد می کند. بیشتر افرادی که ریه‌هایشان تحت تأثیر این بیماری است، بیشتر در معرض خطر مرگ قرار دارند. در حالی که علائم این نوع بسیار خفیف است، شایع ترین علائمی که بیماران مبتلا به امیکرون دارند، گلودرد است که به دلیل آن افراد به سختی میل به غذا دارند.

افراد مبتلا به گلودرد شدید بیشتر تمایل به خوردن غذاها و مایعات گرم دارند زیرا خوردن آنها بسیار آسان است. به گفته دکتر باب، شیک های پروتئینی و بستنی نیز می توانند به رژیم غذایی اضافه شوند. دکتر باب می گوید؛ مردم اگر دیابت نداشته باشند به راحتی می توانند بستنی بخورند، زیرا خوردن آن بسیار آسان است. توصیه های دکتر باب با دلایل بسیار خاصی پشتیبانی می شود که در واقع سلامت افراد را در طول بیماری حفظ می کند. بستنی گلوکز و پروتئین بدن را تامین می کند. بنابراین افراد می توانند وزن خود را کنترل کنند. به گفته وزارت کشاورزی ایالات متحده، بستنی مقدار قابل توجهی پروتئین برای بدن فراهم می کند. بستنی حاوی قند و چربی بیشتری است که می تواند به حفظ وزن در بیماران مبتلا به کاهش وزن شدید عروق کرونر کمک کند.

بیشتر بخوانید  روستاهای ریگان به برق متصل بودند

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *