مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نیاز به آسیب شناسی خانواده به عنوان مکانی مهم برای اسلام

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ایسنا / یزد امام جمعه مرکز یزد با بیان اهمیت غدیر و عید سعید قربان ، به جایگاه خانواده در اسلام اشاره کرد و گفت: “خانواده امروز باید بیمارگونه باشد زیرا مورد حمله قرار گرفته است و شاهد حوادث ناگوار مانند عاطفی و عاطفی هستیم. طلاق واقعی ”

آیت الله “سید محمد کاظم مدرسی” در خطبه های نماز جمعه در قسمت مرکزی یزد ، که امروز ، 29 اوت ، در محمدآباد برگزار شد ، حقیقت غدیر را روشن کرد:

وی روح غدیر را اهمیت اسلام برای کیفیت دولت و حکمرانی بر اساس موازین الهی می داند و می گوید: روح گدیر به معنای این است که مردم باید در حکومت مشارکت داشته باشند. از طرف دیگر ، روح گدیر ادغام سیاست با دین است و گادیر جلوه ای از همه جا حاضر بودن اسلام است.

این مقام مسئول در مورد چرایی رویگردانی مردم از حقیقت در مورد گادر در آن زمان اظهار داشت: “این امر بعضاً به دلیل رقابت های قومی و قبیله ای همراه با کینه اتفاق می افتاد. در عین حال ، این دومین دلیل مربوط به شدت عدالت امیر است. المومنین آنها می خواستند بدون اجاره و پرداخت قبیله گرایی و حقوق رانت خواری دولت را اداره کنند تا مردم طعم حسن اسلام واقعی را بچشند.

وی ادامه داد: ایجاد تبلیغات و اغتشاشات دروغین و همچنین تبلیغات ، امتیازات و رشوه باعث شده است که مردم از حقیقت گدیر روی گردان شوند ، بنابراین باید مراقب باشیم که چنین عواملی بر ما تأثیر نگذارد.

مدرسی در ادامه از مباهله به عنوان یکی از جشنواره های بزرگ اسلامی یاد کرد و گفت: این عید و بازگویی وقایع آن که در تاریخ اسلامی نیز وجود دارد ، ضروری است.

بیشتر بخوانید  فال روزانه پنجشنبه 29 دی

وی با اشاره به مناسبت روز خانواده اظهار داشت: خانواده در اسلام از جایگاه والایی برخوردارند و خانه نه تنها محل اقامت بلکه عبادتگاه است بلکه عبادتگاهی نیست که محل سجده باشد. .

وی می افزاید: “بسیاری از داستان ها و حدیث ها در مورد اهمیت خانواده و توجه آن وجود دارد ، بنابراین خداوند شخصی را که ساعت ها در خانه می گذراند و وقت خود را با خانواده خود می گذراند ، بیشتر از افرادی که اعتکاف می کنند ، محبوب تر است. مسجد “

این مقام مسئول گفت: اگر زنی از روی عشق یک لیوان آب به شوهرش بدهد بهتر از مردی است که شب بیدار شود و یک سال برای یک سال روزه بگیرد. وی گفت ، “اسلام در پرستش به خانواده نگاه می کند و داستانهای زیادی در این زمینه وجود دارد.” اما خانواده امروز باید بیمارگونه باشد زیرا ما مورد حمله قرار گرفته ایم و شاهد حوادث ناگوار مانند طلاقهای عاطفی و واقعی هستیم.

راهنمای نماز جمعه از قسمت مرکزی یزد خاطرنشان کرد: یکی از آسیب های امروز مربوط به فضاهای نامناسب ، عواملی مانند مسکن آپارتمان و تقلیدهایی است که از مد غربی و غربی ناشی می شود.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *