مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فال روزانه پنجشنبه 29 دی

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

♈ فال روزانه متولدین فروردین

بسیاری از ایده ها مانند رودخانه ای خروشان در سر شما جاری است، اما نمی توانید آنها را کنترل کنید. در این شرایط نوشتن بهترین راه برای سازماندهی آنهاست. زمینه های زیادی وجود دارد که دوست دارید در آن ها کار کنید، از سرگرمی گرفته تا تحصیل و کار و غیره، اما به تنهایی نمی توانید از عهده آنها برآیید. بهتر است با دوستان خود مشورت کنید و نظر آنها را جویا شوید. از آنجایی که ذهن شما تیره است، تا زمانی که همه چیز برای شما روشن نشده باشد، از تصمیم گیری خودداری کنید. شما عهدی دارید که بهتر است هر چه زودتر به آن عمل کنید، به زودی به نیت خود خواهید رسید. در مورد کاری که در مورد چگونگی انجام آن نگران هستید، حساسیت زیادی نشان ندهید، خودتان همه چیز را خراب خواهید کرد. از وسواس و فکر کردن مکرر به یک مشکل خودداری کنید، فقط شما را خسته و گیج می کند. تصمیم بگیرید و به آن پایبند باشید به خودتان احترام بگذارید.

♉ فال روزانه دقیق برای متولدین فروردین

امروز نبوغ شما در حال رشد است تا بتوانید در هر زمینه ای نظر بدهید و پیشرفت کنید. حضور فعال در گروه های اجتماعی می تواند در افزایش سرعت کار شما موثر باشد. اما تا حد امکان با افرادی که می شناسید کار کنید. به زودی با فردی آشنا خواهید شد که نقش مهمی در زندگی گذشته شما داشته است. شاید بد نباشد به او فرصت دیگری بدهید و شانس خود را یک بار دیگر امتحان کنید. روزهای هیجان انگیزی در انتظار شماست. شما یک فرصت عالی برای پیشرفت در تجارت خواهید داشت، اگر نترسید و درخواست کنید، به آنچه می خواهید خواهید رسید. دلتنگی برای کسی که سالها ندیده اید یک برنامه عمدی نیست. با زمان مقابله کن برای بلند کردن خود باید بار را سبک کنید. با خودتان صادق باشید، اگر اشتباهی مرتکب شدید، آن را بپذیرید و جبران کنید.

♊ فال امروز برای متولدین خرداد

شما خیلی وقت است که کتاب خواندن را متوقف کرده اید. ممکن است فکر کنید این کتاب ها فقط برای سرگرمی هستند، اما اینطور نیست. شما حتی بدون اینکه بدانید از آنها چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت. پس در طول هفته برای این کار وقت بگذارید. به زودی در موقعیت سختی قرار خواهید گرفت، اما به خوبی با آن کنار می آیید. کافی است اعتماد به نفس خود را حفظ کنید تا دیگران از شما سوء استفاده نکنند. لجبازی و مبارزه فقط باعث شد راه باطل را نه برای دیگران، بلکه برای خودت دور بزنی، مشکل را رها کن و شکرگزار باش، فردا به هیچکس وعده داده نشده است. اکنون به مشکلات مالی خود رسیدگی کنید، اوضاع به زودی بهبود خواهد یافت. خبری از جایی دریافت خواهید کرد که باور نخواهید کرد. صبر شما نتیجه خواهد داد.

بیشتر بخوانید  ببینید | داور عصرجدید برنامه خندوانه را منفجر کرد

♋ فال روزانه برای متولدین تیرماه

اگر به دنبال شغلی هستید که با مهارت های خود مرتبط باشد، امروز بهترین زمان است زیرا ذهن شما آماده است. شما به ایجاد تغییر در زندگی خود فکر می کنید، اما قبل از شروع هر کاری خوب، به جزئیات فکر کنید. مزایا و معایب زیادی وجود دارد که می تواند بر تصمیم شما تأثیر بگذارد، بنابراین بیشتر مراقب باشید. در پایان روز، یک تماس تلفنی دریافت می کنید که برای شما غیرمنتظره است. با وجود اینکه خسته هستید و نمی خواهید صحبت کنید، سعی کنید تا حد امکان با انرژی صحبت کنید. نتایج خوبی خواهید دید. بهتر است قبل از هر تصمیم سرنوشت سازی کمی صبر کنید. یک نفر در اطراف شما گیر افتاده است، تا جایی که می توانید به او کمک کنید و خودتان را سرزنش نکنید. اگر کسی به شما پیشنهاد سفر داد، بدون معطلی بپذیرید و آماده رفتن شوید. شما باید هر چه زودتر محیط خود را تغییر دهید.

♌ فال فردا برای متولدین مرداد ماه

اگر مدتی است که به سفر هوایی فکر می کنید، اکنون زمان آن است که تحقیق کنید و مقصد خود را برنامه ریزی کنید. هیجان و انتظارات شما در این روز بالاست و از ماجراجویی لذت می برید، پس قبل از اینکه روزتان تمام شود، کاری هیجان انگیز انجام دهید. رفتن به کنسرت، انجام یک بازی یا حتی ورزش می تواند انرژی شما را تخلیه کند. نگران از دست دادن دوستت نباش اما نگرانی شما بی مورد است. اگر به دنبال مقصر هستید، بهتر است به دنبال شخص دیگری غیر از او باشید. اگر نگران کار هستید، به اولویت های خود فکر کنید تا مشکل در چشمانتان کوچکتر شود. آب ریخته شده به اتمسفر برنمی گردد، چندین بار یک موضوع را مرور نکنید و دیگر خود را خسته نکنید. مشکلات اخیر شما را نسبت به اشتباهات کوچک دیگران بی تاب و بی حوصله کرده است، این وضعیت ذهنی شما با خبرهای خوبی که به زودی به شما می رسد حل می شود.

♍ فال امروز برای متولدین شهریور ماه

امروز باید بیشتر از روزهای دیگر به فکر قبوض خود باشید. اگر با این طرح پول خرج می کنید، می توانید هر ماه مقداری از آن را کنار بگذارید. چند روز است که خسته و بی حوصله هستید؟ این احساس به خاطر اتفاقات اخیری است که برای شما یا خانواده تان افتاده است، نگران نباشید زیرا روزهای خوب به زودی برمی گردند. در این شرایط بودن با دوستان بهترین مرهم برای شماست. فعالیت های هیجان انگیز نیز می توانند استرس را از بین ببرند، بنابراین تا جایی که می توانید از نظر بدنی فعال باشید. به زودی پاسخی را که منتظرش بودید و نگرانش بودید خواهید شنید و بار دیگر فردی خواهید شد که می توانید روی آن حساب کنید. هفته گرم و خوبی در رابطه با مسائل عاطفی خواهید داشت. او را تحت تاثیر قرار دهید و بی دلیل برایش هدیه بخرید. شما به مهمانی های مختلفی دعوت شده اید که در یکی از آنها با فردی که بسیار مشتاق دیدنش هستید ملاقات خواهید کرد.

بیشتر بخوانید  تحریم‌های مجدد آمریکا علیه ایران

♎ فال روزانه متولدین مهر

امروز این فرصت را خواهید داشت که منابع مالی خود را افزایش دهید. حتی ممکن است لازم باشد حوزه کاری خود را به کلی تغییر دهید. نگران نباشید زیرا همکارانتان می توانند به شما در شناخت جاده و چاه کمک کنند. جذابیت شما خاص و محبوب است، اما این نباید باعث غرور کاذب شما شود. هرچه زمینی تر باشید، افراد بیشتری را جذب خواهید کرد. اگر هدفی در ذهن دارید اما در شروع آن تردید دارید، باید بگوییم که هیچ چیز غیرممکن نیست. بهتر است سعی کنید واقع بین باشید. زندگی خود را آسان تر کنید. در رابطه عاطفی خود، اگر قصد دارید مشکلی را روشن کنید و چیزهایی را توضیح دهید، این هفته زمان خوبی برای رفع کدورت های رابطه تان است. مراقب باشید که مسئولیت کاری را که نمی توانید انجام دهید به عهده نگیرید. بیشتر مراقب اطرافیان خود باشید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

در این روز یکی از زیباترین روزهای زندگی خود را تجربه خواهید کرد. روابط عاطفی شما قویتر از قبل خواهد شد، پروژه هایی که شروع کرده اید به خوبی پیش خواهند رفت و… اگر اهداف دیگری در سر دارید، امروز بهترین زمان برای برداشتن اولین قدم هاست. اگر مجرد هستید و فردی توجه شما را به خود جلب کرده است، قطعا امروز پاسخ مثبتی دریافت خواهید کرد. از آنجایی که روز هیجان انگیزی در پیش دارید، به میزان غذای خود توجه کنید تا انرژی لازم برای ادامه سفر را داشته باشید. در کار گروهی فعال باشید و ایده ها و نظرات خود را با دوستانتان در میان بگذارید تا ببینید چقدر از شما در رسیدن به اهدافتان حمایت می کنند. یک نفر بدون هیچ نیت بدی چیزی گفت که به شما صدمه زد، بهتر است در رفتار خود با او تجدید نظر کنید. از دوستی کوتاهی نکن

♐ فال روزانه متولدین آذر

ممکن است مجبور شوید ساعت های زیادی را با تلفن سپری کنید. حتی باید برای منافع دیگران جر و بحث کنید، پس سعی کنید انرژی جسمی و روحی زیادی داشته باشید. موضوعی در ذهن شما وجود دارد و دوست دارید اطلاعات خود را در مورد آن افزایش دهید، اما بهتر است آن را با کسی در میان نگذارید زیرا ممکن است برای شما مضر باشد. البته دلیلی وجود ندارد که دیگران از کار شما مطلع شوند. اینترنت می تواند منبع اطلاعاتی خوبی برای شما باشد. شما بسیار دقیق هستید، اما اگر آن را کنترل نکنید، در این هفته دچار مشکل خواهید شد. مرز را حفظ کنید. یک نفر مثل یک فرشته به موقع به کمک شما می آید، مطمئن شوید که خطر از شما عبور می کند. بهتر است کاری را انجام دهید که مدت ها به آن فکر می کردید. خرید خود را بیش از این به تاخیر نیندازید.

♑ فال برای متولدین آذر ماه

شما فردی قوی هستید، اما امروز کمی حساس می شوید، بنابراین حرف های معمولی دیگران شما را آزار می دهد. تا حد امکان از مکان های استرس زا مانند بیمارستان ها یا ایستگاه های پلیس دوری کنید. زیرا انرژی منفی آنها به شما منتقل می شود. بعد از یک روز کاری سخت، دوستان را به خانه خود دعوت کنید و با هم خوش بگذرانید. شاید هنوز به نتایج لازم از تلاش خود نرسیده باشید، اما استراحت در هر مرحله برای شما ضروری است. دوستی منتظر تماس شماست، صحبت با او را در اولویت قرار دهید. طرف مقابلت را امتحان کن تا ذهنت را آرام کند، شک و تردید فقط زندگی را برای خودت سخت می کند، مرگ همیشه همینطور است. چه از نظر عاطفی و چه از نظر شغلی روز پرمشغله ای در پیش دارید، این دقیقاً همان چیزی است که روحیه ماجراجویی شما را ارضا می کند، پس بهانه نیاورید و غر نزنید.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

♒ فال متولدین بهمن

ارتباط با دوستان و شریک زندگی تا زمانی که صادق باشید و احساسات خود را آزادانه بیان کنید به خوبی پیش خواهد رفت. زیرا فعالیت های گروهی می تواند به شما نتیجه دلخواه بدهد. پس لجبازی خود را کنار بگذارید و با دیگران همکاری کنید. امروز تماس های زیادی دریافت خواهید کرد و ایمیل های زیادی برای شما ارسال خواهد شد. سعی کنید امروز به همه آنها پاسخ دهید تا اگر موضوع مهمی است در اسرع وقت بررسی شود. شما باید تصمیم بگیرید که بخرید یا اسباب کشی کنید، کار را برای خود سخت نکنید، به خوبی می دانید که کارهای مهم تری دارید. تلاش های شما در نهایت نتیجه خواهد داد حتی اگر همه چیز به سرعتی که انتظار دارید پیش نرود. شما ذاتاً هنرمند و مدیر هستید، از هر دوی این توانایی ها به طور همزمان استفاده کنید.

♓ فال روزانه برای متولدین اسفند

پروژه ای که مدت ها پیش شروع کرده اید امروز به پایان می رسد. این تغییر همچنین باعث افزایش درآمد شما و بازگرداندن انرژی از دست رفته شما می شود. اگر پروژه های دیگری را مد نظر دارید پیشنهاد می کنیم هر چه زودتر آن ها را شروع کنید در غیر این صورت سود چندانی برای شما نخواهد داشت. در این بازدیدها با فردی آشنا می شوید که در نگاه اول از نظر شما رفتار غیرعادی از خود نشان می دهد اما از پیش داوری دست بردارید و منتظر اتفاقات بعدی باشید. از شنیدن این خبر متعجب و خوشحال خواهید شد. شما به سفری خواهید رفت که برای آرامش جسم و روح شما بسیار مورد نیاز است. از شما درخواست کاری یا کمکی می شود که به دلیل مشغله کاری و زندگی به تعویق انداخته اید، بهتر است هر چه زودتر این کار را انجام دهید، در غیر این صورت همیشه چهره یاورتان را در مقابل دیگران خدشه دار می کنید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *