مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فلسطین شهرک صهیونیستی سدیروت را هدف موشک قرار داد | آژیر خطر به صدا درآمد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مقاومت فلسطین شهرک صهیونیستی سدیروت را هدف موشک قرار داد – آژیر خطر به صدا درآمد

غزه/تل‌آویو: عصر امروز (جمعه، ۱۹ آوریل ۲۰۲۴) در پی حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیستی سدیروت، آژیر خطر در این شهرک و برخی دیگر از شهرک‌های اطراف غزه به صدا درآمد.

بر اساس گزارش شبکه خبری المیادین، جنگنده‌های مقاومت فلسطین، عصر امروز، شهرک سدیروت را هدف حملات موشکی قرار دادند. در پی این حمله، آژیر خطر در شهرک‌های سدیروت، ایفیم و نیرعام به صدا درآمد.

رسانه‌های صهیونیستی از شلیک 5 فروند موشک از شمال غزه به سمت سدیروت خبر دادند. کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که سامانه پدافند هوایی گنبد آهنین این رژیم، یکی از موشک‌های شلیک شده از غزه به سمت سدیروت را رهگیری و منهدم کرده است.

با این حال، برخی از رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که گنبد آهنین در رهگیری تمام موشک‌های شلیک شده به سمت سدیروت ناکام بوده و برخی از آنها بدون اینکه مورد هدف قرار بگیرند، به زمین اصابت کرده‌اند.

هنوز از تلفات و خسارات احتمالی این حمله گزارشی منتشر نشده است.

این حمله در حالی رخ می‌دهد که تنش‌ها بین رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها در پی یورش اخیر صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و محله شیخ جراح در قدس اشغالی افزایش یافته است.

 

بیشتر بخوانید  عضو مجلس خبرگان رهبری: امام جواد (ع) الگوی خوبی برای جوانان در دفاع از حریم اسلام است - قم نیوز - اخبار استانهای تسنیم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *