مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ما باید واکسن های جدید کرونا تولید کنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



سازمان جهانی بهداشت (WHO) در بیانیه‌ای اعلام کرد: تزریق مکرر واکسن کووید-19 یک استراتژی پایدار نیست و برای محافظت بهتر در برابر این بیماری به واکسن‌های جدیدی نیاز است.

کارشناسان فنی سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (سه‌شنبه) هشدار دادند که تکرار دوزهایی که یادآور واکسن‌های اولیه کووید-19 هستند، استراتژی مناسبی در برابر سویه‌های جدید نیست و خواستار واکسن‌های جدیدی شدند که در برابر انتقال ویروس بهتر عمل کنند.

گروهی از کارشناسان سازمان بهداشت جهانی برای ارزیابی تأثیر کوید-19 می‌گویند: «با توجه به ظهور سویه‌های جدیدی مانند آمیکرون، تنها واکسیناسیون با واکسن‌های کووید-19 موجود بهترین راه برای مبارزه با این همه‌گیری نیست.» واکسن ها ..

به گفته آنها، راهبرد واکسیناسیون مبتنی بر تزریق مکرر دوزها بر اساس ترکیب اصلی واکسن اولیه، بعید است که راه حل مناسب یا قابل دوام باشد.

این پانل گفت: «ممکن است نیاز به «ارتقای» واکسن‌های موجود برای هدف قرار دادن بهتر سویه‌های جدید ویروس مانند omicron وجود داشته باشد که به سرعت در حال گسترش است و تاکنون در 149 کشور شناسایی شده است.

آنها همچنین خواستار واکسن‌های جدیدی شدند که نه تنها از افراد مبتلا به کووید-19 در برابر بیماری‌های شدید محافظت می‌کند، بلکه بهتر از ابتلای افراد به ویروس جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید  هشدار مهم؛ زائران سامرا این نوع لباس ها را نپوشند!
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *