مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ساکت الهامی: استقلال با پشتوانه تجربه به پیروزی رسید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش ایرنا ، ساکت الهامی پس از بازی نساجی و استقلال در یک نشست خبری ضمن تبریک به عوامل تیم استقلال گفت: “ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به موقع گل زدیم. تا دقیقه 30 بازی را کنترل کردیم.” اما به تدریج استقلال کنترل بازی را در دست گرفت و در آخرین لحظه نیمه اول یک پنالتی و یک گل به دست آورد.

وی با بیان اینکه نساجی امروز نشان می دهد تیم با هیچ تیمی برابر نیست ، افزود: در نیمه دوم ابتدای بازی را داشتیم. اما وقتی کاملاً متعجب شدیم گل دوم را به ثمر رساندیم. با این وجود استقلال بدون اغراق یکی از بهترین تیم های آسیا است و تجربه بیشتری داشت.

مربی نساجی گفت: به بازیکنانم می گویم خسته نباشید ، آنها سخت بازی کردند. نمی توانم انتقاد کنم. بازی خوب بود و اگر نقصی داشت از طرف من بود. معتقدم ما خوب بازی کردیم. اگر شانس استقلال کمی شانس کمتری داشت یا بدشانسی ما کمتر بود و مراقب آخرین ضربات بودیم ، اوضاع فرق می کرد. کیفیت بازی با نتیجه مطابقت نداشت اما استقلال هنوز برنده بود و من این پیروزی را به این تیم خوب تبریک می گویم.

الهامی در پاسخ به این سال که آیا فشردگی بازی ها به شکست نساجی کمک کرده است ، گفت: اگر بخواهیم باخت را توجیه کنیم ، بهانه های زیادی وجود دارد. شدت بازی هم برای استقلال بود. اتفاقاً آنها سخت تر از ما بازی کردند.

وی درباره عملکرد موفقیت آمیز صنعت نساجی از بدو تأسیس اظهار داشت: این موفقیت حاصل تلاش گروه بزرگی از جمله رسانه ها ، هواداران ، بازیکنان ، مالک و مدیر باشگاه و در نهایت کادر فنی و کادر پشتیبانی است. روزهای سخت و شیرینی داشتیم که پایان خوشی داشت. این وظیفه و افتخار من است که برای این افراد کار کنم. زیرا منسوجات روی میز این افراد است و در زندگی آنها جریان دارد. بسیاری از آنها ممکن است شرایط اقتصادی دشواری داشته باشند ، اما از طریق پارچه زندگی می کنند. من می خواستم در مسابقه با استقلال پیروز شوم تا خوشحالی دیگری به هواداران بدهم و از هواداران شرمنده شدم که ما برنده نشدیم. امیدوارم در مسابقه بعدی جبران کنم.

بیشتر بخوانید  3 مرکز واکسیناسیون افتتاح شده توسط سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در اصفهان - اخبار اصفهان - اخبار استانهای تسنیم

تیم های فوتبال نساجی مازندران و استقلال تهران در هفته بیست و دوم لیگ بیستم از ساعت 21:15 دقیقه یکشنبه 24 اوت در ورزشگاه ملی قائمشهر به مصاف هم رفتند که با برتری 3 بر یک استقلال به پایان رسید.

نساجی با 32 امتیاز از 29 بازی در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *