مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

لائوتارو مارتینز: با یک روانشناس مشورت کردم تا بتوانم خودم را در زمین کنترل کنم – اخبار فوتبال جهان – اخبار ورزشی تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیم، لائوتارو مارت ین nez اعتراف کرد که برای اینکه از اشتباهات بازیکنان حریف در طول مسابقات عصبانی نشود و اقدامات یا رفتاری که منجر به اخطار شود را عصبانی نکند ، با یک روانشناس مشورت کرده است.

لاوتارو ، که در حال حاضر در اردوگاه جوانان اتلتیکو لاینز تمرین می کند تا در شرایط جسمی خوب به اردوی پیش فصل اینتر بپیوندد ، گفت: “من در مرحله بسیار مهمی از کارم هستم و امسال احساس می کنم به چیزی رسیده ام.” من در مورد آن می دانم من از حرفه ام راضی هستم و هر کاری که در اینتر انجام می دهم به من در تیم ملی کمک می کند. از نظر جسمی در حال پیشرفت هستم و با دقت بسیار زیادی تمرین کرده ام تا به اوج آمادگی برسم.

مهاجم آرژانتینی اینتر افزود: با این وجود کار روی بعد روانی و ذهنی من دشوارتر بود. البته او به عنوان پدر به حل بسیاری از مشکلاتی که در خارج از زمین داشتم کمک کرد. در همان زمان ، مراجعه به روانشناس باعث شد تا در زمین اعتراض کمتری داشته باشم و کارت زرد بگیرم. شما می توانید آمار هشدارهای من را ببینید و بهبود را مشاهده کنید. فصل جدیدی در راه است و فاصله زیادی با جام جهانی 2022 نداریم.

در پایان ، مارتینز گفت دوست دارد در کدام تیم به حرفه بازیگری خود پایان دهد. وی افزود: مایلم در Liners بازنشسته شوم. من سعی می کنم همسرم را متقاعد کنم که به باهیا بلانکا برگردد. امیدوارم روزی بتوانم دوباره برای لاینر یا مسابقه بازی کنم ، اما در فوتبال قول دادن سخت است.

بیشتر بخوانید  تصاویر واقعی آیفون ۱۶در توییتر افشا شد+ عکس

انتهای پیام /

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *