مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

3 مرکز واکسیناسیون افتتاح شده توسط سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در اصفهان – اخبار اصفهان – اخبار استانهای تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اصفهانسرهنگ علی کومیان در مراسم افتتاح ایستگاه واکسیناسیون در شرق اصفهان گفت: به مناسبت ولادت امام هادی (ع) و دهمین سالگرد ولایت ، مرکز واکسیناسیون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان افتتاح شد با تلاشهای سپاه خوراسگان. صاحب الزمان.

وی افزود: به دنبال توافق وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین ، مقرر شد مراکز واکسیناسیون جهت تسریع و تسهیل واکسیناسیون کلی سازمان بسیج مطابق با تعداد ارائه شده از طرف وزارت راه اندازی شود. بهداشت “

سخنگوی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت که سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان 3 مرکز واکسیناسیون را در دستور کار خود قرار داده است. وی گفت: با افتتاح این مراکز ، ظرفیت واکسیناسیون شهر اصفهان 30 درصد افزایش می یابد. مشارکت همه دستگاه ها در مبارزه با ویروس کرونا با کمک کادر پزشکی و مردم صورت گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت فعلی مراکز واکسیناسیون در اصفهان ، وی گفت: 3 مرکز دیگر در دانشگاه آزاد اصفهان ، واحد خوراسگان ، نمازخانه رنان در روز جمعه و دانشگاه علمی کاربردی ، فرهنگ و هنر (در محدوده ملک) انتخاب شده اند. شهر) در آینده دو مرکز دیگر افتتاح خواهد شد.

سرهنگ کومیان با توجه به راه اندازی این مرکز در سطح شهرستان گفت: روزانه حداکثر 3000 نفر واکسینه می شوند که این امر گام مهمی در کنترل بیماری کوید 19 در اصفهان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه در همه حوادث کشور مستقر هستند و در خدمت مردم خواهند بود و از ابتدای ویروس تاج ، بسیجیان خالصانه سعی کردند نقشه شهید سلیمانی و اقدامات دیگر مقابله با تاج را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید  تتلو توبه نامه نوشته و می‌خواهد ازدواج کند و بچه دار شود

انتهای پیام / 163 / ت

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *