مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان واریز آخرین یارانه های ۱۴۰۰

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


آخرین یارانه سال جاری در آخرین ماه سال پرداخت می شود و قرار است در دهه اول و سوم اسفندماه سپرده جدیدی اضافه شود.

یارانه نقدی و معیشتی اسفند

آخرین ماه مارس یارانه مادام العمر و وجه نقد در سال جاری واریز می شود، مهلت واریز این دو یارانه به ترتیب ماه دهم و بیستم است.

میزان کمک هزینه زندگی باید متناسب با تعداد اعضای خانوار تعیین شود. یارانه مانند دوره های گذشته برای خانواده های تک خانوار 55 هزار تومان، دو نفره 103 هزار تومان، سه نفره 138 هزار تومان، چهار نفره 172 هزار تومان و پنج نفره و بیشتر است. از 205000 تومان.

مبلغ یارانه مالی هم برای هر نفر 45 هزار و 500 تومان است. در این ماه خانوارهایی که آن را دریافت کرده اند از قسط دو مرحله ای وام یک میلیون تومانی خودداری می کنند.

عیدی کارمندان و بازنشستگان

با توجه به مبلغ عیدی افراد بازنشسته و کارمندان دولت دیر اعلام شدند، سپرده او به ماه مارس به تعویق افتاد. رصد سازمان تامین اجتماعی نشان می دهد عیدی بیمه اجتماعی در دهه اول اسفند ماه به مستمری بگیران پرداخت می شود.

عیدی کارمندان و بازنشستگان

با توجه به حجم جایزه بازنشستگان و کارمندان دولت دیر اعلام شدند و واریز آنها به اسفند ماه موکول شد. رصد سازمان تامین اجتماعی نشان می دهد عیدی بیمه اجتماعی در دهه اول اسفند ماه به مستمری بگیران پرداخت می شود.

معمولا واریز عیدی کارگران در آخرین ماه سال نیز انجام می شود.

سود سهام عدالت را پرداخت کنید

بر اساس اظهارات مدیرعامل این شرکت سود تا اسفند 90 برای کسانی که 532 هزار تومان در پرتفوی بورس دارند حدود 550 هزار تومان خواهد بود که به حساب کاربران واریز می شود. این سود در دهه سوم اسفند ماه واریز می شود.

بیشتر بخوانید  زمان واریز یارانه فروردین‌ ۱۴۰۱

در صورتی که هر یک از اعضای خانواده چهار نفره 532 هزار سهم سهام عدالت را داشته باشند، در پایان اسفندماه امسال در مجموع 2 میلیون و 200 هزار تومان سود سهام عدالت تعلق می گیرد.

همچنین میزان سود یک خانواده چهار نفره با سهم یک میلیون تومانی حدود چهار میلیون و 200 هزار تومان برآورد شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *