مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رویترز: ایالات متحده با توافقی برای فروش هلیکوپترهای ارتش اسرائیل موافقت کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش خبرگزاری بریتانیا در واشنگتن ، وزارت خارجه روز جمعه (به وقت محلی) اعلام کرد که فروش بالقوه 18 فروند هلیکوپتر سنگین CH-53K به اسرائیل را در یک قرارداد 3.4 میلیارد دلاری تأیید کرده است.
این قرارداد شامل موتورها ، سیستم های ناوبری ، سلاح ، تجهیزات پشتیبانی ، قطعات یدکی و پشتیبانی فنی خواهد بود. لاکهید مارتین و جنرال الکتریک پیمانکاران اصلی هستند.
به گزارش رویترز ، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: واشنگتن به امنیت اسرائیل متعهد است و برای منافع ملی آمریکا ضروری است که اسرائیل را در ایجاد یک دفاع قوی و آماده کمک کند.
به گزارش رویترز ، علیرغم تأیید وزارت خارجه ، این اعلامیه نشان نمی دهد که قرارداد امضا شده یا مذاکرات به پایان رسیده است.
پیشتر واشنگتن پست در ماه آوریل گزارش داده بود که دولت بایدن با فروش 735 میلیون دلار تجهیزات نظامی به اسرائیل موافقت کرده است.
به گفته دبیرکل سازمان ملل متحد ، از 1 آوریل 2020 تا 31 مارس 2021 ، نیروهای نظامی و امنیتی اسرائیل 21 فلسطینی از جمله شش پسر و 1662 فلسطینی دیگر ، از جمله 185 کودک (7 دختر و 178 پسر) و 21 نفر را کشتند. زنان مجروح شدند
مقامات صهیونیستی همچنین در آن مدت 1015 خانه فلسطینی را تخریب کردند. این تخریب ها در ماه رمضان 2020 در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019 بیش از سه برابر شد. اقدامات مشابه منجر به آواره شدن 1255 فلسطینی شد که اکثر آنها زن (296) و کودک (شش نفر ، از جمله 305 دختر) بودند. رژیم صهیونیستی در 7 ژوئیه 2021 روستای فلسطینی حمص الفوکا را برای پنجمین بار به طور کامل ویران کرد.
رژیم صهیونیستی در حمله 11 روزه خود به غزه در ماه مه 2021 بیش از 2300 واحد مسکونی را تخریب کرد و بر اساس گزارش دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد ، تقریبا 16250 واحد مسکونی تا حدی آسیب دیده و تأسیسات آب و زیرساخت ها و بهداشت ، 58 مورد. مدارس ، 9 بیمارستان و 19 مرکز بهداشتی نیز آسیب دیدند.

بیشتر بخوانید  چگونه یک گیاه پوسیده را از مرگ حتمی نجات دهیم؟

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *