مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رفیع: قرارداد من با سپاهان به پایان رسیده است / طی چند روز آینده تکلیف مشخص می شود – اخبار فوتبال ایران – خبر ورزشی تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس تسنیمسروش رفیعی پس از پایان لیگ بیستم که منجر به قهرمانی پرسپولیس شد ، گفت: هر دو تیم برای قهرمانی تا پایان رقابت کردند که نشان می دهد لیگ بسیار خوبی بود. تبریک به تیم بزرگ پرسپولیس ، هواداران ، رفقا ، کادر فنی این تیم و یحیی گل محمدی. من با شما (خبرنگاران) خداحافظی می کنم که بازی ها را گرم ، صمیمی و بدون انتظار پوشش می دهید. امیدوارم در فصل آینده شاهد برنامه ریزی بهتری باشیم و از فدراسیون ها و هیئت های فوتبال می خواهم که ورزشگاه های بهتری داشته باشند تا لیگ ما بهتر شود.

وی در مورد آینده اش گفت: قرارداد من با سپاهان تمام شده است. تا کنون ما در شرایط بحرانی بوده ایم ، بنابراین باید چند روز استراحت کنم ، اما به زودی تصمیم می گیرم.

هافبک سپاهان درباره شایعات پیوستن به پرسپولیس تصریح کرد: شایعات و شایعات زیادی در مورد نقل و انتقالات وجود دارد. من تا به حال با کسی صحبت نکرده ام و نمی خواستم این کار را انجام دهم. تمرکز برای من بسیار مهم بود و وظیفه من در چند روز آینده مشخص می شود.

رفیعی در مورد بقای تیم همشهری سپاهان گفت: من به تیم محبوب و ریشه دار ذوب آهن که در لیگ برتر ماندگار شده تبریک می گویم و از مشاین و سایپا پشیمان هستم. امیدوارم این دو تیم به زودی به لیگ برتر بازگردند. صعود فجرسپاسی به لیگ برتر را به هموطنان عزیزم در شیراز تبریک می گویم و از این بابت بسیار خوشحالم.

بیشتر بخوانید  لاک پشت های نجات در پارک ملی دریایی نایبند

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: از هوادارانی که در شرایط خوب و بد همراه ما بودند ، مجتمع فولاد مبارکه و کارکنان آن ، عظیمیان (سرپرست کارخانه فولاد مبارکه سپاهان) ، هیئت مدیره باشگاه ، مدیرعامل و کادر فنی خوب سپاهان ، از جمله خداحافظ ، که بسیار است ما با او خداحافظی کردیم ، متشکرم. امیدوارم هواداران زحمات ما را بپذیرند و تیم سپاهان باعث خوشحالی مردم اصفهان در سالهای آینده شود.

انتهای پیام /

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *