مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رویای داشتن موهای زیبا بعد از دکلره را فقط با شامپوی بنفش ببینید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


شامپو بنفش و شامپوی ضد زردی برای موهای بلوند

چه ترفندهایی می تواند از رنگ مو بلوند زرد و زنگ زده جلوگیری کند؟ چگونه می توانیم موهای بلوند را بلندتر از شیک اول داشته باشیم؟!


برندهای منتخب شامپوهای بنفش
مارک Clairol
برند لورآل پاریس
برند اوریبه
برند آمیکا
برند پروانا
برند TIGI

اگر رنگ موی شما بلوند است، بهتر است مقاله را با دقت زیاد ادامه دهید، زیرا می خواهیم در مورد ترفندی صحبت کنیم که به موهای بلوند شما اجازه می دهد حتی پس از چند هفته طلایی و جذاب به نظر برسند. چیزی که هر خانمی با موهای بلوند (رنگ موی بلوند که با رنگ پوست او همخوانی دارد) قطعا در هر حمام به آن نیاز دارد شامپوی بنفش است.
بله، درست خواندید، شامپوی بنفش. چند روز بعد از رنگ کردن موهایتان در خانه یا سالن زیبایی، می بینید که موهایتان به تدریج زنگ می زند و زرد می شود و رنگ موهای بلوند پر جنب و جوش و براقی که داشتید از بین می رود… این به عوامل مختلفی بستگی دارد. که از نور خورشید تا کلر در استخر متفاوت است.


 شامپو بنفش

شامپو بنفش چگونه کار می کند؟

برای اینکه بفهمید چرا باید در کنار موهای بلوند شامپوی بنفش داشته باشید تا از زنگ زدن آن جلوگیری کنید، باید تئوری رنگ را بدانید. متضاد بنفش و زرد نیز در چرخه رنگ قرار دارند (اگر به خاطر داشته باشید، ما در مورد اصلاح کننده های رنگی نیز همین موضوع را داریم)، ​​یعنی آنها علیه یکدیگر کار می کنند. از آنجایی که موهای بلوند هنگام زنگ زدن زرد می شوند، شامپویی که حاوی رنگدانه بنفش است، رنگ زرد را خنثی می کند و موهای بلوند را به موهای شما باز می گرداند. نکاتی که قبل از موهای بلوند باید بدانید

بیشتر بخوانید  معرفی ۱۰ شامپوی صورت و بدن با تاثیر بینظیر در طراوت پوست

چه زمانی از شامپو بنفش استفاده کنیم؟

برای اینکه بتوانید رنگ موهای خود را مدیریت کنید – اگرچه رنگ موی طبیعی نیست – بسیار مهم است که بدانید چه زمانی از شامپوی بنفش استفاده کنید تا بیشترین نتیجه را بگیرید. اگر رنگ موی بلوند روشن دارید، حتما دستورالعمل روی شامپو را بخوانید و مراقب باشید که زیاد استفاده نکنید زیرا ممکن است موهایتان بنفش شود. البته اگر بنفش شد، نترسید، موهایتان را بشویید و مطمئن شوید که از بین می روند.


به جز شامپو از چه محصولات دیگری می توانید استفاده کنید؟


فواید شامپو بنفش

شامپو بنفش تنها محصولی نیست که به بلوند و شاداب ماندن موهای شما کمک می کند، محصولات آرایشی دیگری نیز وجود دارد که از زنگ زدگی – قرمزی – موها جلوگیری می کند، مانند ماسک های مو و شامپوهای درمانی. بهترین راه استفاده از شامپوی مخصوص موهای بلوند و شامپوی احیا کننده است که زنگ زدگی و زردی مو را کاملاً خنثی می کند با استفاده از شامپوی بنفش.


مرحله 1: شامپو

شامپو را روی موها بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا یک لایه ضخیم روی موها بمالید. سپس با آب ولرم بشویید.

باید بخوانید:

حساسیت به دکلره و عوارض آن

حساسیت به دکلره و عوارض آن

حساسیت به دکلره چیست؟ حساسیت به دکلره یکی از شایع ترین آلرژی هایی است که معمولا خانم ها تجربه می کنند. دکلره و دکلره مو یکی از مواردی است که امروزه انجام می شود


مرحله 2: نرم کردن

وقتی موها کاملا شسته شد، نرم کننده را روی موها بزنید و 1 تا 2 دقیقه صبر کنید، سپس دوباره با آب ولرم آبکشی کنید.

بیشتر بخوانید  دئودرانت ها و آلزایمر


مرحله 3: ماسک مو

موهای بلوند نیاز به ماسک دارند، هفته ای یکبار بعد از شامپو و خشک کردن با حوله به جای نرم کننده از ماسک مو استفاده کنید و بگذارید 3 تا 5 دقیقه روی موهایتان بماند سپس با آب بشویید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *