مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دلیل شستن فوم و پودر لباسشویی چیست؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


باعث ایجاد کف زیاد در ماشین لباسشویی می شود

اول از همه این را بدانید که پودر لباسشویی دستی زیاد کف می کند و در همه تبلیغات منظور از پودر دستی کف زیادی است که برای شستن لباس در سینک است اما هر چه پودر ماشین لباسشویی کف کند بهتر است. اگر به طور تصادفی پودر دستی را در ماشین لباسشویی ریخته باشید باعث ایجاد کف زیاد می شود و مشکلات زیادی مانند فشار به پمپ تخلیه هیدرواستات و ایراد دارد. البته استفاده از شامپو، مایع ظرفشویی یا ریختن پودر لباسشویی زیاد نیز باعث ایجاد کف زیاد در ماشین لباسشویی می شود.

اگر چنین مشکلی دارید و ماشین لباسشویی زیاد کف می کند، شستشو را متوقف کرده و تنظیمات شستشو را خالی کنید، وقتی آبکشی تمام شد، دوباره شستشو را متوقف کنید و برنامه را تغییر دهید و آن را روی آبکشی قرار دهید، چند دقیقه صبر کنید تا آب بجوشد. وارد لباسشویی ماشین لباسشویی شوید و دوباره برنامه را عوض کنید و روی آبکش قرار دهید. برای پاک کردن کف و پودر اضافی 3 بار این کار را انجام دهید و حالا برنامه را روی شستشوی معمولی قرار دهید و بگذارید ادامه پیدا کند.

دلیل عدم شستن پودر ماشین لباسشویی

همانطور که در بالا توضیح داده شد، یک شوینده خوب کف کمتری دارد. یعنی پودر ماشین لباسشویی با کیفیت باید کاملا در آب حل شود و کف کمتری ایجاد کند. پس اگر تمام پودر در لباس حل شد و کف زیادی نداشت نگران نباشید. پودر مناسبی را انتخاب کرده اید.

کیفیت پودر یا مایع لباسشویی دلیل کف نکردن ماشین لباسشویی است

بسیاری از مصرف کنندگان بر این باورند که هر چه کف بیشتری هنگام شستن لباس ایجاد شود، لباس تمیزتر خواهد بود. آنها همچنین فکر می کنند که هر چه پودر مواد شوینده یا کف مایع بیشتر باشد، بهتر است. اگر این کاملا اشتباه است و لباسشویی به میزان کف تولید شده در ماشین لباسشویی مربوط نمی شود.
همچنین پودرهایی که کف کمتری تولید می کنند نسبت به پودرهایی که کف بیشتری تولید می کنند کیفیت بهتری دارند. حال که متوجه این موضوع شدید، بهتر است به این نکته توجه کنید که مهم ترین دلیل عدم شستشوی ماشین لباسشویی مربوط به نوع پودر لباسشویی به کار رفته در آن است.

بیشتر بخوانید  گالری عکس زیبا از تزیینات ماشین عروس 2016


 پودر ماشین لباسشویی را کف نکنید

پودر نامحلول یکی از دلایل کف نکردن ماشین لباسشویی است

یکی دیگر از دلایل کف نکردن ماشین لباسشویی به مشکل حل نشدن پودر داخل ماشین مربوط می شود. پودر به دلیل کیفیت پایین یا درجه پایین شستشو در ماشین لباسشویی حل نمی شود. اگر درجه شستشو کمتر از حد معمول باشد پودر به خوبی در دستگاه حل نمی شود و در نتیجه کف ایجاد نمی شود.
در واقع پودر لباسشویی در آب سرد نمی تواند به طور کامل حل شود که می تواند در شستشوی مناسب مشکل ایجاد کند. بنابراین بهتر است درجه شستشو را به میزان لازم افزایش دهید تا پودر بهتر حل شود.

سختی آب باعث می شود ماشین لباسشویی کف نکند

همه شما می دانید که هر شهر یا استانی آب و هوای متفاوتی دارد و برخی مناطق دارای آب بسیار سخت هستند. اگر مصرف آب در محل شما بسیار سفت باشد، پودر لباسشویی به خوبی در ماشین لباسشویی شما کف نمی کند. علت کف نکردن ماشین لباسشویی در آب سخت این است که پودر نمی تواند در این آب حل شود و در نتیجه ماشین هنگام شستشو کف نمی کند. کف نکردن ماشین لباسشویی به میزان پودر ریخته شده روی ماشین هنگام شروع عملیات شستشو نیز بستگی دارد و باید این موارد را به دقت بررسی کنید.

دمای پایین آب یکی از دلایل کف نکردن ماشین لباسشویی است

یکی از دلایل کف نکردن ماشین لباسشویی این است که دمای آب در ابتدای شستشو پایین است و بنابراین پودر ریخته شده روی آن نمی تواند به خوبی کف کند. به طور کلی دمای آب ماشین لباسشویی برای پودر لباسشویی و لباسشویی باید 40 درجه سانتیگراد باشد تا به کف مناسب برسد. همچنین مقدار لباس هایی که در ماشین لباسشویی می اندازید بر میزان کف روی ماشین تاثیر می گذارد.
هرچه لباس های داخل محفظه کوچکتر باشد، پودر کف بیشتری خواهد داشت، اما اگر مقدار زیادی لباس را در ماشین لباسشویی قرار دهید، مطمئناً کف کمتری تولید می شود.
البته باید توجه داشت که به طور کلی پودرهای دست نسبت به سایر پودرها کف بیشتری تولید می کنند.
همچنین اگر به دنبال محصولاتی برای ایجاد کف بیشتر هستید می توانید از مایع یا شامپو استفاده کنید تا دستگاه خود را به خوبی کف کند.

بیشتر بخوانید  شاخه نبات را چطوري تزيين مي كنيد؟


پودر لباس شویی

مصرف پودر ماشین لباسشویی

جالب است بدانید: من به عنوان تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی در سمینار تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ که کره ای ها حدود 15 سال پیش در ایران برگزار کردند شرکت کردم. گفتند ما به صورت تصادفی 20 ماشین لباسشویی از محصولاتمان را که در ایران نصب شده بود انتخاب کردیم و از آنها بازدید کردیم، در هر 20 مورد فقط یک اشتباه دیدیم و آن هم مصرف زیاد پودر توسط ایرانی ها بود، بنابراین مقدار زیادی پودر داخل آن جمع شد. . و تحت japoder.Bio.

و این سوال را از ما پرسید که آیا پول پودر لباسشویی را نمی دهید؟ پس چرا اینقدر خرج می کنی! پاسخ همکاران ما این بود که کیفیت پودرهای تولیدی در کشور ما پایین است. معلم کره ای گفت اشتباه شما این است که نمی دانید کیفیت شوینده های ایرانی در سطح بسیار بالایی است که در بین کشورهای اروپایی نیز بسیار محبوب است.

باید بخوانید:

به همین دلیل پیشنهاد می کنم پول خرج نکنید و مقدار زیادی پودر داخل ماشین لباسشویی نریزید. حد مجاز برای ریختن پودر در ماشین لباسشویی 6 یا 7 کیلوگرمی فقط 30 گرم یا کمتر از 3 قاشق غذاخوری است. مطمئن شوید که لباس هایتان با این مقدار کم کاملا تمیز شده اند.

نکاتی برای رفع مشکل کف نکردن پودر در ماشین لباسشویی

اگر مطمئن هستید که چرا ماشین لباسشویی شما کف نمی کند و به دنبال راه حلی برای حل این مشکل هستید، می توانید با نکات ساده زیر این مشکل را به سرعت حل کنید:

اگر مشکل شستشوی شما به دلیل کیفیت پایین پودر لباسشویی است، بهتر است فورا پودر را تعویض کنید و پس از استفاده از پودر جدید بررسی کنید که آیا کیفیت پودر لباسشویی مشکلی دارد یا خیر.
اگر مشکل این است که ماشین لباسشویی شما به دلیل تغییر دمای آب ماشین لباسشویی کف نمی کند، دمای آب را به 40 درجه سانتیگراد تغییر دهید تا پودر به خوبی در آن حل شود و اثری از پودر دیده نشود. روی لباس
اگر دلیل تشکیل نشدن کف در ماشین لباسشویی سختی آب است و پس از شستشو لکه گرد و غبار روی لباس مشاهده می شود، می توانید از دستگاه تصفیه آب برای از بین بردن سختی آب و رفع مشکل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  چگونه حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت افتتاح کنیم؟


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *