مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیمه رایگان سه دهک پایین شرکت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمدحسین صفاری امروز (چهارشنبه، 21 اردیبهشت) در نشست مشترک با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار کرد: طی سه روز گذشته 170 هزار نفر از شهروندان استان اصفهان تحت پوشش این طرح قرار گرفتند. پروژه ای که این گروه فاقد بیمه بودند.

وی افزود: پیش بینی می شود تعداد افراد فاقد بیمه در استان اصفهان بین 200 تا 300 هزار نفر متغیر باشد.

به گزارش ایسنا، مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان اظهار کرد: طبق مصوبه وزارت رفاه اجتماعی سه دهک اول رایگان، دهک چهارم با 10 درصد، دهک پنجم و ششم با 25 درصد پرداختی هستند. دهک های هفتم و هشتم با پرداخت 50 درصد و دهک های نهم و دهم نیز با پرداخت حق بیمه کامل مشمول بیمه سلامت می شوند.

وی در خصوص پوشش خدمات موسسه بیمه سلامت گفت: 90 درصد هزینه ها در بیمارستان ها و 70 درصد هزینه های سرپایی تحت پوشش بیمه سلامت است. بیماران خاص نیز بیمه 100 درصدی دارند و این بیمه شدگان هزینه داروهای خود را پرداخت نمی کنند.

صفاری افزود: بیمه سلامت برای افرادی که در دهک های درآمدی 4 به بالا هستند، دو روش غیر حضوری بیمه سلامت شهروندی را در سایت bimehsalamatiranian.ir یا پیشخوان حضوری در طرف قرارداد بر اساس آزمون گسترده و شرکت در پرداخت حق بیمه تحت پوشش

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: افرادی که با مشارکت پزشکان خانواده شهرستانی تحت پوشش رایگان بیمه سلامت قرار گرفته اند می توانند از خدمات بخش خصوصی در مطب استفاده و از خدمات مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی در سال 1398 استفاده کنند. موارد اضطراری

بیشتر بخوانید  با این رازهای روانشناسی میتونی ذهن بقیه را بخونی | بیا اینجا ذهن خوانی یاد بگیر

وی افزود: تمرکز اصلی بیمه سلامت، پوشش درمان ناباروری بر اساس اعمال قانون جمعیت جوانان است تا 90 درصد خدمات ناباروری به میزان تعرفه عمومی غیردولتی پرداخت شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *