مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خبر مهم برای کسانی که اصلا یارانه نگرفته‌اند l جزییات یارانه

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


وی افزود: از سوی دیگر تعداد کمی از کسانی که یارانه حقوقی دریافت نمی کنند، در بررسی اخیر پایگاه اجتماعی ایران که در فروردین ماه امسال انجام شد، ممکن است از دهک نهم به دهک دهم منتقل شده باشند.

وی همچنین گفت: همانطور که رئیس جمهور اعلام کرد فرصت اعتراض در سامانه حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی https://hemaiat.mcls.gov.ir/fak/fak.html و مردم فراهم شده است. می تواند در طول زمان با این سیستم تماس بگیرد.

این مقام مسئول که با افرادی که اصلا یارانه دریافت نکرده اند آشنا است، گفت: همچنین سامانه سازمان هدفمندی یارانه ها به نشانی https://www.hadafmandi.ir/ به زودی در دسترس عموم قرار می گیرد تا کسانی که یارانه دریافت نکرده‌اند می‌توانند درخواست خود را برای درج در یارانه بگیران ثبت کنند. «در صورت تایید درخواست و داشتن شرایط لازم، یارانه دو مرحله‌ای به آنها پرداخت می‌شود.

این مقام مسئول گفت: کل مبلغ یارانه معیشت به 72 میلیون ایرانی پرداخت شده است، اما سیستم های داخلی بانک ها متفاوت است و به مرور زمان برای مشتریان پیامک ارسال می شود.

وی افزود: منابع پرداخت یارانه های روزانه از سوی سازمان برنامه و بودجه تامین شد که از سوی رئیس این سازمان اعلام می شود، اما آمار کلی این است که برای 23 میلیون خانوار یارانه مادام العمر پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید  آیا دایناسورها واقعا منقرض شدند؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *