مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

انفجار مهیب قهوه خانه شهریار/ ۷ نفر کشته شدند!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از مهرا، سخنگوی اورژانس کشور جزئیات انفجار در سفره خانه شهریار را تشریح کرد.

مجتبی کلدی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران درباره آتش سوزی در سفره خانه شهریار اظهار داشت: حوالی ساعت 19 و 55 دقیقه در یک قهوه خانه در محدوده مریم اندیشه شهریار واقع در خیابان شهدای گمنام آتش سوزی رخ داد.

کلدی با بیان اینکه پس از اطلاع از این حادثه 4 دستگاه آمبولانس در محل حاضر شدند، گفت: متاسفانه در این حادثه 3 کودک 3 تا 6 ساله، 3 زن 20 تا 40 ساله و یک مرد 40 ساله جان باختند. تصادف.”

وی گفت: این حادثه تاکنون در قهوه خانه شهریار آسیب جدی نداشته است و علت حادثه همچنان در دست بررسی است اما بر اساس مشاهدات همکاران، انفجار ناشی از استفاده از هلیوم بوده است. بالون اما موضوع همچنان در حال بررسی است.»

سخنگوی اورژانس کشور گفت: آتش خاموش شده و منتظر کارشناسی دقیق تری هستیم.

خفگی در آتش سوزی شهریار جان باخت

دادستان شهریار گفت: در آتش سوزی رستوران شهر اندیشه شهرستان شهریار هفت نفر بر اثر استنشاق دود و گازهای سمی جان باختند و در نهایت دچار خفگی و سوختگی نشدند.

حمید عسگری پور افزود: این آتش سوزی امشب حوالی ساعت 20 در سفره خانه سنتی پشت بام مریم شهرستان اندیشه شهریار رخ داد.

وی یادآور شد: این سفره خانه در زیر زمین قرار داشت و حدود 15 پله پایین می آید.

عسگری گفت: تمام دیوارها و اشیای این رستوران قابل اشتعال بود و جشن تولد در حوالی پل ها و خروجی سفره خانه برگزار شد که حادثه رخ داد.

بیشتر بخوانید  روزانه 1700 تصادف در پایتخت رخ می دهد

دادستان شهریار گفت: بررسی های اولیه نشان می دهد که بالون گاز هلیوم منفجر و آتش گرفته که در نهایت منجر به آتش سوزی در رستوران شده است.

وی خاطرنشان کرد: متوفی پس از شعله ور شدن جو به انتهای رستوران نزدیک آشپزخانه متواری شد اما در نهایت به دلیل خفگی در این زمان جان خود را از دست داد.

عسگری پور ادامه داد: جسد سه کودک خردسال، سه زن و یک مرد میانسال در حالت خفگی یافت شد که آثار سوختگی روی آنها بسیار خفیف بود.

دادستان شهریار با بیان اینکه جزئیات این پرونده در دست بررسی است گفت: در این حادثه دو زن از رستوران خارج شده و نجات پیدا کردند.

وی افزود: هویت تمامی مجروحان و کشته شدگان این حادثه کاملا مشخص است. پدر و مادر متوفی در محل حضور داشتند و همه همسایه های رستوران نیز این افراد را می شناختند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *