مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اعتراض کارکنان قضایی در اکثر شهرهای کشور + تصاویر

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه تخصصی احکام تعلیقی، برخی مقامات قضایی امروز ۱۸ دی ماه در اکثر شهرهای کشور در اعتراض به رد طرح افزایش حقوق در مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

پس از رد کلیات طرح فوق العاده ویژه کارکنان قوه قضائیه در جلسه علنی 15 دی ماه مجلس شورای اسلامی، کارکنان این قوه امروز با برگزاری تجمعات اعتراض خود را اعلام کردند.

انتصاب فوق العاده ویژه کارکنان قضایی در هفته های پایانی ریاست سید ابراهیم رئیسی بر قوه قضائیه، طرح توسعه ویژه کارکنان زندان و اقدامات تامینی و تربیتی در کشور برای کارکنان اداری قوه قضاییه ابلاغ شده است. مجلس و توسط کمیسیون اجتماعی بازنگری شده است.

این طرح از همان ابتدا مورد حمایت قاطع حجت الاسلام رئیسی قرار گرفت و حتی به گفته معاون وقت منابع انسانی دادگستری با همکاری محمد مصدق معاون اول فعلی قوه قضاییه تدوین شد. با این وجود دولت حجت الاسلام رئیسی در مرحله تصویب با این امر مخالفت کرد.

میثم لطیفی، رئیس سازمان استخدامی اداری کشور که با حضور در مجلس با بیان اینکه دولت با این طرح مخالف است، در جلسه علنی مجلس گفت: ما در دولت نگران مطالبات همسان سازی حقوق و تمدید حقوق هستیم. دستگاه های دیگر که باعث نارضایتی می شود.

شورای حقوق و دستمزد متولی حقوق است و باید حقوق را بر اساس سختی کار و حساسیت حقوق تعیین کند. قبول داریم که قوه قضائیه در بحث حقوق مشکلات زیادی دارد اما این وضعیت باید از راه های دیگر حل شود تا باعث نارضایتی سایر نهادها نشود.

بیشتر بخوانید  آیا قفل شفت کامل است؟

معاون منابع انسانی پس از رد کلیات این طرح و زمزمه اعتراض به کارکنان قوه قضائیه در نامه ای به کارکنان ضمن تشریح روند تدوین و نظارت بر این طرح، رأی منفی نماینده مجلس و اظهارات دولتمردان را مخالف این طرح دانست. بر خلاف تمامی اصول اخلاقی.» وی به طرد ستاد نیروها از «اقدامات شادی دشمنان» و «تار شدن قلب گرانقدر امام» اشاره کرد. سن (ع) و نایب او».

تجمع کارکنان قضایی در اعتراض به تصمیم مجلس / تصاویر

تجمع کارکنان قضایی در اعتراض به تصمیم مجلس / تصاویر

تجمع کارکنان قضایی در اعتراض به تصمیم مجلس / تصاویر

تجمع کارکنان قضایی در اعتراض به تصمیم مجلس / تصاویر

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *