مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا قفل شفت کامل است؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محور هراز که از شنبه هفته جاری به دلیل انجام کار کارگاه های راهداری به مدت چهار روز مسدود شده بود، امروز افتتاح می شود.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راهداری کشور، محور خراز از اول تا امروز (سه شنبه 13 مرداد) به مدت 24 ساعت به دلیل اجرای کار کارگاه های راهداری مسدود است.

علت انسداد جاده چه بود؟

ایمان محرابینی – رئیس اتاق عملیات مرکز مدیریت راه های کشور – که علت این انسداد محور را ریزش ترانشه های محور خراز در منطقه بلبل خان واقع در استان مازندران اعلام کرد. شرکت دولتی توسعه و ساخت زیربناهای حمل‌ونقل کشور اعلام کرد: امروز در روز چهارم این محور باید در مردادماه بازگشایی شود و به نظر می‌رسد کار کارگاه راهداری تکمیل شده است.

وی افزود: بر اساس اطلاعیه های قبلی، تا ساعت 24 امروز امکان انجام فعالیت کارگاه در محور هراز وجود دارد و حتی احتمال بازگشایی زودتر از موعد اعلام شده نیز وجود دارد.

رئیس اتاق عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تنها در صورت تاخیر در اجرای کار کارگاه راهداری به دلیل اتفاق غیرمترقبه، زمان انسداد محور قابل تمدید است.

رئیس اتاق عملیات مرکز مدیریت راه های کشور ادامه داد: این روزها مسیر هراز کاملا مسدود است و البته تردد از سمت تهران به سمت محوطه نگارخانه امامزاده هاشم می رود و از آنجا باید مردم وارد شوند. جاده فیرزکوه برای ادامه مسیر.» در استان مازندران برای ورود به این محور فقط به نارنجستان امکان تردد وجود دارد. به همین دلیل به مردم توصیه می کنیم در این ایام از محورهای فیروزکوه و چالوس استفاده کنند.

بیشتر بخوانید  مرگ مشکوک کودک شش ساله در یکی از بیمارستان های تهران / پدر کودک دستگیر شد

مهرابی نیا گفت: البته اداره کل استان مازندران نیز در این ایام که مسیر هراز در قسمت هایی از این جاده مسدود است عملیات پاکسازی را انجام خواهد داد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *