مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مرگ مشکوک کودک شش ساله در یکی از بیمارستان های تهران / پدر کودک دستگیر شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایران، همزمان با اعلام خبر فوت پسر شش ساله در یکی از بیمارستان های تهران، بازپرس محمد وهابی دستور رسیدگی به این پرونده و تحقیقات را صادر کرد. فاش کرد که این پسر 20 روز پیش توسط پدر و نامادری اش به بیمارستان منتقل شد اما کودک در نهایت فوت کرد.

مادر این کودک در تحقیقات مدعی شد همسر سابقش بارها کودک را مورد ضرب و شتم قرار داده و حتی مدتی پیش از او به خاطر این کودک آزاری شکایت کرده است.

از سوی دیگر پرسنل بیمارستان گفتند که مرد جوان عنوان کرده که احتمالا این کودک قرص برنج خورده است. اما به دلیل سوختگی روی ران و دست کودک و مرگ مشکوک او، نامادری و پدر کودک دستگیر شدند.

در تحقیقات نامادری پسر گفت: 3 سال پیش با همسر دومم ازدواج کردم. من از شوهر اولم بچه داشتم و بچه ها با من زندگی می کردند و پسر همسرم هم با ما زندگی می کرد. من با پسر خوانده ام رابطه خوبی داشتم و حتی با مادرش ارتباط داشتم.

وی ادامه داد: 3 روز قبل از حادثه پسر خوانده ام در حیاط در حال دوچرخه سواری بود که دوچرخه روی او افتاد و بعد از 3 روز بیمار شد و او را به بیمارستان رساندیم. سوختگی پشت دست بر اثر برخورد با سماور بوده است. پسرخوانده ام خیلی شیطون بود و به همین دلیل شوهرم گاهی او را تنبیه می کرد اما تنبیه هایش کشنده نبود.

سپس تیم تحقیق به سراغ پدرش رفتند و او گفت: من بچه را نکشتم اما وقتی حوصله اش سر رفته بود او را کتک زدم. همیشه لجبازی می کرد و روز حادثه هم خانه را خاک می کرد. در مورد برنج هم چون بچه خیلی شیطون بود حدس زدم قرص برنج خورده.

بیشتر بخوانید  غلت زدن کامیون در حین بکسل کردن تراکتور در جاده / فیلم برفی

بنا به دستور بازپرس شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، نامادری آزاد شد اما پدر کودک در بازداشت به سر می برد و جسد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *