مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ستاره فرانسوی در تورین; توافق نهایی حاصل شده است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



قرارداد پوگبی با منچستریونایتد در پایان فصل گذشته به پایان رسید و حالا این بازیکن می تواند به عنوان بازیکن به هر باشگاهی بپیوندد.
مدت ها قبل و قبل از پایان فصل گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه مدیران یوونتوس برای جذب بازیکن به گوش می رسید و پس از پایان بازی رسما برای جلب نظر هافبک فرانسوی و انتقال مجدد او به تورین اقدام کردند.
گفته می شود بسیاری از باشگاه های سطح اول فوتبال اروپا در حال بررسی وضعیت پوگبا هستند و به جذب این بازیکن علاقه مند هستند و در این بین نام پاری سن ژرمن به عنوان یکی از مشتریان جدی او شنیده می شود.

با این حال پوگبا بالاخره تصمیم گرفت به یوونتوس بازگردد و امیدوار است در این فصل روزهای خوب گذشته را با پیراهن این تیم که برای جام جهانی 2022 قطر حیاتی است، تکرار کند.
قرارداد این بازیکن با منچستریونایتد در پایان ماه ژوئن رسما به پایان می رسد و او آماده است تا اوایل جولای با یوونتوس قرارداد جدیدی امضا کند.
اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرد که تمام مراحل نهایی توافق بین دو طرف به پایان رسیده است و تنها اختلافی که باقی مانده است، مدت قراردادی است که یووه و پوگبا در حال مذاکره برای سه یا چهار سالگی هستند. اما بعید است که این سوء تفاهم امضای قرارداد را به تاخیر بیندازد.

بیشتر بخوانید:

254 251

بیشتر بخوانید  مدارس تهران و البرز فردا دوشنبه غیر حضوری شد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *