مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فال قانون جذب امروز | خواسته هاتو جذب کن! | وقتشه به آرزوهات برسی! +تفسیر دقیق

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


فال قانون جذب یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید.

فال قانون جذب ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین


متن فال:

به یاد داشته باشید که احساس خشم و عصبانیت و احساسات منفی به سوی شما باز می گردد و احساس عشق همان را به سوی شما بازمی گرداند. هر حسی که شما به کسی داشته باشید همان به سوی شما بر می گردد.

فال قانون جذب ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت


متن فال:

برای آرام کردن ذهن خود، هر روز کناری بنشینید، چشمان تان را ببندید و افکارتان را تماشا کنید. مقاومتی از خود نشان ندهید و تنها آمد و شد آن ها را تماشا کنید. هر فکری را که تماشا می کنید، خودش ناپدید خواهد شد. این تمرین را هر روز تکرار کنید. می بینید که بهتر و بهتر می شوید. در می یابید که پنج ثانیه است که ذهن بدون فکر است، بعد می شود ده ثانیه و بعد بیست ثانیه.

وقتی می توانید به ذهن دستور دهید آرام باشد و آن را مجبور به فرمان برداری می کنید، حالا تصور کنید چه قدرتی برای آفرینش خواسته ی خود دارید.

فال قانون جذب ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد


متن فال:

بیشتر بخوانید  زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت

هر موقع از روز و هر وقت که یادتان افتاد، بگویید : من شاد هستم.

اگر دوست داشتید روزی هزار بار بگویید. مرتب بگویید، ولی هر کلمه را آرام ادا کنید و تاکیدی یکسان روی هر کلمه داشته باشید. وقتی دارید آرام آرام آن ها را تکرار می کنید، معنای هر کلمه را حس کنید و تا می توانید در درون خود احساس شادی کنید. این احساس را هر روز ایجاد کنید. احساس شادی تان در درون باید بیشتر از واکنش تان به شرایط در بیرون باشد. در این صورت، شرایط بیرون را تغییر خواهید داد. شادی، شادی را جذب می کند.

فال قانون جذب ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر


متن فال:

موفقیت یک منبع تمام نشدنی است. هر کس می تواند از آن بهره ببرد:

فراموش نکنید که موفقیت دیگران، موفقیت شما را محدود نمی کند. از آن طرف، شما با جذب موفقیت، موفقیت دیگران را محدود نخواهید کرد.

فال قانون جذب ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد


متن فال:

زیبایی حالت یا چگونگی ذهن است. وقتی که احساس زیبای کنی، زیبا هم به نظر میرسی و وقتی اینو کاملا باور کنی و به خاطرش شاکر باشی متوجه میشی مردم هم ازت تعریف میکنن. در واقعه این همون افکار مثبت شماست که از طریق دیگران به شما منعکس میشود.

فال قانون جذب ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور


متن فال:

یک روش برای توقف افکار منفی: ذهن خود را روی قلب تان متمرکز کنید. نفس عمیق بکشید و هم چنان روی قلب تان متمرکز بمانید. عشق واقعی را در قلب خود احساس کنید. نفس خود را بیرون بدهید و همین طور روی قلب خود متمرکز بمانید و عشق را در قلب تان احساس کنید. این کار را هفت مرتبه تکرار کنید.

بیشتر بخوانید  نیروی دریایی سپاه بیمارستان صحرایی بندرعباس را تأسیس کرد - اخبار هرمزگان - اخبار استانهای تسنیم

اگر این کار را به درستی انجام دهید، تفاوت بسیار محسوسی در ذهن و سرتاسر جسم خود حس خواهید کرد. احساس آرامش و سبکی بیشتری خواهید کرد و جلوی افکار منفی را خواهید گرفت.

فال قانون جذب ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین مهر


متن فال:

اگر در ارتعاشات تان نیاز به پول حس شود، همین طور نیاز به پول را جذب خواهید کرد. باید راهی پیدا کنید که در همین بی پولی، همین الان خوشحال باشید، همین الان احساس خوبی داشته باشید، و همین الان شاد باشید، زیرا وقتی هم که پول دارید، همین حس ها را احساس می کنید. پول خوشبختی نمی آورد؛ ولی خوشبختی پول می آورد!

فال قانون جذب ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان


متن فال:

از قدرت کائنات استفاده کنید و پیش از این که راه بیفتید تصور کنید ترافیک روان خواهد بود و مسیر را با آسودگی و خوشحالی طی خواهید کرد و به موقع به مقصد خواهید رسید.

از رانندگی لذت ببرید!

فال قانون جذب ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر


متن فال:

جمله تاکیدی:

به آنچه پیش روی تو است با اعجاب بنگر!

فال قانون جذب ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی


متن فال:

آفرینش به طور مداوم رخ می دهد. هر دفعه که فردی فکری دارد یا یک روش تفکریِ طولانی و سابقه دار دارد، افکارش در روند خلق قرار دارند و چیزی از این افکار آشکار می شود.

مایکل برنارد بک ویث

فال قانون جذب ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن


متن فال:

شما اتفاقات خوب یا بد را براساس تفکراتتان تجربه می کنید:

کسی که همیشه در مورد بیماری صحبت می کند، بیمار می شود و کسی که به طور مداوم در مورد رفاه صحبت کند، در رفاه و آسایش به سر خواهد برد. شما همه ی این ها را براساس تفکرات تان جذب می کنید. با تمرکز بر روی هر چیزی، باعث می شوید آن مسئله برایتان اتفاق بی افتد.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

فال قانون جذب ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند


متن فال:

هرگاه انسان بیش از اندازه از خود مطمئن باشد اغلب با مانعی بازدارنده برخورد می کند که معنایش این است که به جای توکل به «پدر درون» به شخصیت خود اتکا کرده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *