مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قیمت سکه امروز صعودی می شود ؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا، بر اساس آنچه که سایت اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرده، قیمت هر قطعه سکه امامی صبح دیروز برای مدت زمان کوتاهی کانال ۴۰ میلیون تومان را از دست داد و با ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

اما در ادامه معاملات و در نیمه ظهر تقاضا برای خرید سکه بالا رفت و این فلز گران‌بهای داخلی در حوالی ۴۱ میلیون و 700 هزار تومان معامله شد. به عبارت دیگر، سکه‌بازان روز دوشنبه، شاهد رشد یک میلیون و 100 هزار تومانی سکه امامی بودند.

معامله‌گران درباره این بازگشت قیمت، دو نظر داشتند. گروه اول معتقدند که این افزایش قیمت در بازار سکه پولبک بوده و برای اصلاح روند کاهشی نیاز بازار است. اما در مقابل، گروه دیگری بر این باورند که این برگشت قیمت، تغییر روند در بازارهاست؛ به این صورت که بعد از مشاهده قیمت در کف، خریداران وارد بازار شدند.

پیش بینی قیمت سکه امروز 11 اردیبهشت 1403

شواهد حکایت از آن دارد که قیمت اونس طلا با ریزش 15 دلاری در حدود ۲۳۲۸ دلار معامله می‌شود. بنابراین، به نظر می‌رسد سکه بازان امروز از سمت بازار طلا شانسی برای صعود ندارد.

در همین حال، تکنیکالیست‌ها تأکید دارند که جناح افزایشی امروز مرز ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد و درصورتی‌که بالای این محدوده ماندگار شود در سناریوی دوم، رسیدن آن به ۴۲ میلیون تومان محتمل است.

در غیر این صورت، اگر دلار هم مانند طلا نزولی شود، این اتفاق می‌تواند بر روی نوسان قیمت سکه اثر بگذارد و فلز زرد رنگ داخلی به سمت نیمه کانال 41 میلیون تومان و به تدریج به سمت کف کانال یاد شده عقب‌نشینی کند .

بیشتر بخوانید  اجاره ویلاهای استخردار و لاکچری در اطراف تهران

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *