مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ایا فردا مدارس تعطیل است سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


تعطیل

به دلیل آغاز بارش ها از روز دوشنبه خصوصا در تهران نیز که هشدارهای هواشناسی صادر شده است احتمال تعطیلی مدارس در روز سه شنبه به دلیل سیلاب و بارش شدید باران محتمل است که در صورت اعلام تعطیلی مدارس از طریق همین صفحه اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرقت .

رگبار باران از دوشنبه در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران:
🔹از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی در بعضی ساعات بارش باران و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.
🔹آسمان تهران فردا (۲ اردیبهشت)، کمی ابری تا نبمه‌ ابری با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.

رگبار شدید باران در ۲۸ استان

🔹سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به وقوع رگبار شدید باران، کاهش دما، احتمال وقوع سیلاب و کاهش نسبی دما روز دوشنبه (۳ اردیبهشت) در ۲۸ استان هشدار داد.

صدور هشدار زرد هواشناسی برای قزوین

🔹️کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین:

🔹تا بعدازظهر روز سه‌شنبه برای پاره‌ای مناطق رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش بادهای لحظه‌ای شدید پیش‌بینی می‌شود و برای بارش‌های فردا هشدار سطح زرد نیز صادر شده است.

پیش بینی هوای استان اردبیل طی روزهای آینده

🔹بر پایه ی آخرین خروجی مدل های عددی پیش بینی وضع هوا تا روز سه شنبه (۴ اردیبهشت) شاهد تداوم ناپایداری های فصلی و محلی در استان (به ویژه در شهرستان های گرمی و انگوت و نیز نواحی های مرکزی و جنوبی استان) خواهیم بود.

🔹 این ناپایداری ها علی الخصوص در ساعات بعدازظهر و عصر با رشد ابرهای همرفتی، وزش تندبادهای موقتی و رگبار باران و رعدوبرق نیز همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید  به رابرت مالی بابت حضور ایران در جام جهانی تبریک می گویم

🔹طی مدت مذکور در نواحی مستعد بارش تگرگ، اصابت صاعقه و آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن موقتی رودخانه های فصلی انتظار می رود.

🔹 لازم به توضیح است که روز دوشنبه با تشدید ناپایداری ها، بارش های رگباری قوی تری بخش های وسیعی از استان را در بر خواهد گرفت؛ لذا توجه به توصیه های هشدار هواشناسی سطح زرد اداره کل هواشناسی استان اردبیل تاکید می شود.

🔹 فردا (دوشنبه ۳ اردیبهشت) از دمای هوا کاسته خواهد شد. روز چهارشنبه و پنج شنبه (۵ و ۶اردیبهشت) جو استان پایدار همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *