مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جاذبه های گردشگری آلمان با موسسه آوام

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


آلمان قطعا یکی از کشورهای دارای جاذبه های گردشگری منحصر به فرد است که سالانه گردشگران زیادی برای دیدن این مکان ها به آلمان سفر می کنند. از آنجایی که آلمان کشوری با آب و هوای مساعد و معتدل است، مسافران می توانند در هر زمانی از سال به این کشور سرسبز و زیبا بروند. البته گردشگران خارجی با جاذبه های گردشگری و مکان های جالب این کشور آشنایی ندارند و بیشتر با تورهای گردشگری به این کشور سفر می کنند تا مکان های گردشگری و مکان های دیدنی را از دست ندهند. ویزا در واقع مجوز ورود اتباع خارجی به کشورهای اروپایی، آمریکایی، آسیایی و سایر کشورهاست. پس اگر فردی بدون اخذ این مجوز وارد کشور خارجی شود عواقب بدی برای او به همراه خواهد داشت. البته برخی کشورها اعلام می کنند که گردشگران برای ورود نیازی به ویزا ندارند و گردشگران می توانند بدون آن وارد کشور خود شوند. برای مثال مسافران برای سفر از ایران به ترکیه نیازی به ویزا ندارند. این شرایط فقط برای اقامت های 90 روزه یا کمتر اعمال می شود.

در این مقاله کارشناسان ما از موسسه آوام قصد دارند در مورد جاذبه های گردشگری آلمان صحبت کنند تا در سفر به این کشور زیبا لذت دیدن این جاذبه ها را از دست ندهید.

آلمان

آلمان یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپایی است که از نظر اقتصادی و صنعتی بسیار پیشرفته است. این امر باعث محبوبیت آلمان نیز شد. جمعیت این کشور نزدیک به 83 میلیون نفر و مساحت آن 357 هزار کیلومتر مربع است. زبان رسمی این کشور آلمانی و پایتخت آن برلین است. این کشور دارای کمترین نرخ بیکاری در جهان و کیفیت بالای زندگی است. دانشجویان می توانند به صورت رایگان در این کشور تحصیل کنند که این امر باعث افزایش مهاجرت و تحصیل در آلمان شده است. البته دانشجویان پس از فارغ التحصیلی به وطن خود باز می گردند.

بیشتر بخوانید  سفری کوتاه به شهرستان کوهدشت دیار رویایی لرستان

آلمان شهرهای زیادی دارد که بهترین آنها برلین، هامبورگ، فرانکفورت، کلن، دوسلدورف و مونیخ هستند. زمانی که به این کشور زیبا سفر می کنید می توانید از جاذبه های گردشگری و تاریخی که در شهرها وجود دارد لذت ببرید و خاطرات بی نظیری را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. آلمان دارای دانشگاه های معتبر جهانی است که به دانشجویان امکان تحصیل رایگان در دانشگاه های دولتی را می دهد.

جاذبه های گردشگری آلمان

جاذبه های گردشگری و تاریخی آلمان بسیار متنوع و متنوع هستند. برای دیدن تمامی جاذبه های گردشگری در سفر به این کشور باید حدود ۲ تا ۳ هفته در آلمان باشید.

خانه شهری قدیمی بامبرگ در آلمان

یکی از دیدنی ترین جاذبه های آلمان شهر تاریخی بامبرگ است. این شهر قدیمی و تاریخی دارای جاذبه های گردشگری است که می تواند ساعت ها شما را مجذوب خود کند. بناهای تاریخی با معماری منحصر به فرد و زیبا که خاطرات خوشی را برای شما رقم خواهند زد. طبق افسانه شهر بامبرگ، ساکنان این شهر اجازه ساخت تالار شهرداری را ندادند. بنابراین تصمیم گرفتند این سالن را در جایی دورتر بسازند. این مکان در وسط پل روی رودخانه رگنیتز با معماری و نقشی زیبا ساخته شده است.

کلیسای جامع آخن، آلمان

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری آلمان، کلیسای جامع آخن است. این کلیسا یکی از قدیمی ترین کلیساهای اروپاست. این کلیسا به دستور شاه شارلمانی ساخته شده و تاج گذاری های زیادی دارد. وقتی از این کلیسای زیبا دیدن می کنید، درب برنزی متعلق به قرن نهم را می بینید. همچنین کاشی های طلایی که می تواند همه را جذب کند.

بیشتر بخوانید  دیدنیهای ایران زیبای ما -قسمت اول

البته در مهاجرت به ترکیه در سال 2022 می توانید از شهر قدیمی و گردشگری استانبول دیدن کنید تا از جاذبه های گردشگری بی نظیر و زیبا دیدن کنید. این شهر توریستی نیز نسبت به سفر به آلمان هزینه کمتری دارد. همچنین جاذبه های گردشگری بیش از این کشور وجود دارد.


جاذبه های گردشگری آلمان

پارک ملی ساکون، آلمان

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری آلمان پارک ساکسون است. این پارک در شهر درسدن که یکی از بزرگترین پارک های نزدیک کوه های آلپ است، قرار دارد. از دیگر جاذبه های گردشگری این پارک می توان به رودخانه آلپ، دره های عمیق و سرسبز، صخره های صخره ای خیره کننده و … اشاره کرد. ورزش های محبوبی نیز در این صخره های دیدنی برگزار می شود. در مسیر زیبای این پارک می توانید از مناظر دست نخورده و طبیعی لذت ببرید.

ساختمان رایشتاگ در برلین

از دیگر جاذبه های گردشگری منحصر به فرد آلمان می توان به ساختمان رایشستاگ در برلین اشاره کرد. این بنا با ساختمان زیبای خود می تواند خاطرات فراموش نشدنی را رقم بزند. این ساختمان در قرن نوزدهم ساخته شد و در طول جنگ جهانی دوم بازسازی شد. گنبد شیشه ای این بنا نمایی بی نظیر از شهر برلین را به نمایش می گذارد.

جنگل سیاه آلمان

یکی دیگر از جاذبه های آلمان که در حاشیه جنوب غربی این کشور قرار دارد، جنگل سیاه نام دارد. نام این جنگل از روی درختان بلند بلندی گرفته شده است که سایه بان تیره ای را در داخل جنگل ایجاد کرده اند. اینجا یک جنگل بهشت ​​برای دوستداران طبیعت است. می توانید در رودخانه های این جنگل شنا کنید و خاطرات بی نظیری بسازید. در سفر به آلمان بهتر است طبیعت بکر این کشور را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید  با معماری زیبای مسجد یئولی آنتالیا آشنا شوید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *