مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اطفاء حریق آتش سوزی مهیب در خیابان ملت تهران / فیلم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، جلال ملکی گفت: ساعت 13 و 40 دقیقه وقوع یک فقره آتش سوزی در انباری در خیابان ملت، زیر جمهوری به سامانه 125 اعلام شد که پس از این تماس، 4 فقره حریق بلافاصله ایستگاه هایی با تانکر برای آب و تجهیزات تنفسی به منطقه اعزام شدند. آتش نشانان در مدت 5 دقیقه در محل حاضر شدند و مشخص کردند که زیرزمین، طبقه همکف و حیاط ساختمان اداری شش طبقه که قسمت هایی از آن به عنوان انبار لوازم خانگی و لوازم یدکی استفاده می شد، کاملا در آتش سوخت. مساحتی به وسعت 300 متر و دود زیادی به طبقات بالا سرایت کرد.

وی ادامه داد: در لحظات اولیه گرمای ناشی از شعله های آتش و دود خروجی از آتش به دلیل حفظ دود و گرما باعث ورود آتش نشانان به طبقه همکف و زیرزمین شد اما آتش نشانان با استفاده شخصی و تجهیزات حرارتی ، با مشکل آتش نشانان مواجه شد. دستگاه تنفس به طبقات بالا.

ملکی گفت: رشادت آتش نشانان خیلی سریع آتش را مهار کرد و از سرایت آتش به طبقات بالا و ساختمان های همجوار و سایر قسمت های انبار جلوگیری کرد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، حدود 20 نفر از ساکنان طبقات فوقانی با کمک آتش نشانان به سلامت از ساختمان خارج شدند. محل حادثه پس از رنگ آمیزی و ایمن سازی به کارشناسان و مالکان تحویل داده می شود.

<п>پست اطفاء حریق آتش سوزی مهیب در خیابان ملت تهران / فیلم اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

بیشتر بخوانید  آیا "الهه های میمون" در حال تبدیل شدن به یک بیماری همه گیر هستند؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *