مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

11 علامتی که نشان میدهد شما عاشق شده اید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



علائم عاشق شدن


علائم عاشق شدن دخترا


علائم عاشق شدن پسرا


بعضی افراد اغلب عشق را تجربه کردند و حس خوب ان را می دانند اما بعضی افراد هنوز مطمئن نیستند که این عشق است یا فقط یک احترام عمیق است خوشبختانه بدن شما روش هایی زیرکانه ای دارد تا به شما نشان دهد که این احساساتی که نسبت به شریک زندگیتان دارید بیش تر از یک حالت گذرا است. اگر شما واقعا عاشق شدید این نشانه ها را خواهید دید.


نمی توانید نگاه کردن به او را متوقف کنید


اگر شریک زندگیتان متوجه نگاه عاشقانه شما شده باشد پس این را می توان نشانه خوبی دانست.مطالعات هم نشان داده کسانی که ارتباط چشمی برقرار می کنند ارتباطات عاشقانه تری نسبت به دیگر افراد باهم دارند هم چنین مطالعه روی غریبه ها که برای مدتی بهم نگاه می کردند هم نشان داد که ان ها هم احساسات عاشقانه ای نسبت به هم گزارش دادند.


احساس می کنید که دایما در اوج هستید


خیلی طبیعی است که وقتی عاشق شدید احساس دیوانه بودن کنید.مطالعات موسسه کینزی نشان می دهد که مغز کسی که عاشق شده مانند مغز فردی است که کوکایین مصرف کرده باشد. شما می توانید از دوپامینی که در هر دو ازاد می شود تشکر کنید. این توصیف خوبی است برای اینکه چرا افرادی که در روابط جدید قرار میگیرند کاملا بی احساس هستند.


دائما به آن ها فکر می کنید


علامت عاشق شدن

درخت عشق


اگر کسی را دوست دارید احتمالا متوجه شدید که نمی توانید به او فکر نکنید چون که مغز فنیل اتیلن که داروی عشق است را ازاد می کند و باعث احساس سرخوشی در شما می شود.ممکن است با این حس اشنا باشید چون این هورمون در شکلات هم هست که می تواند بیانگر این باشد که که چرا نمی توانید جلوی خود را بعد از خوردن یک تکه بگیرید.

بیشتر بخوانید  بهترین راه های درمان اضطراب و دلشوره صبحگاهی


شما می خواهید که انها را خوشحال ببینید


عشق حس مشترکی است اما شما وقتی که عاشق شدید خوشحالی کسی که دوستش دارید بسیار مهم می شود عشق دلسوز می تواند یکی از بزرگترین نشانه های رابطه سالم باشد و به این معنی است که شما هر کاری می کنید تا شریکتان را خوشحال کنید. اگر شما هر کاری می کنید تا شریکتان به هنگام قدم زدن در باران خیس شود یا یک روز شلوغ مجبورشان می کنید صبحانه درست کنند این نشانه های عشق ناسالم است.


اخیرا احساس پریشانی می کنید


اگرچه عشق اغلب با احساسات گرم و خوبی در ارتباط است هم چنین می تواند منبع پریشانی هم باشد. عاشق شدن اکثرا باعث ازاد شدن هورمون استرس کورتیزولی می شود که منجر به احساس گرما می شود. پس اگر متوجه شدید صبرتان بیش از حد طبیعی است مجبور نیستید استرس را مثل توپ حمل کنید شما فقط کسی را دوست دارید.


شما احساس درد نمی کنید


علامت عاشق شدن

عشق دونفره


عاشق شدن میتواند درد اور باشد. اما اگر متوجه سقوط شدید و زیاد شما را اذیت نکرد میتواند علامت بزرگی از دوست داشتن باشد.مطالعه ای توسط دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد انجام شد که نشان میدهد دیدن عکس کسی که دوستش دارید میتواند ۴۰ درصد از درد متوسط و ۱۵ درصد از درد شدید را کاهش دهد. پس اگر شما خالکوبی کردید یعنی میخواهید تصویری از عشقتان را داشته باشید.


شما برای چیزهای جدید تلاش می کنید


همه افراد می خواهند در شروع روابطشان تاثیر گذار باشند اما اگر شما دایما در تلاش هستید که عشقتان خوشحال باشد پس حتما عاشق شدید. مطالعه ای نشان می دهد افرادی که ادعای میکنند عاشق شدند اغلب بعد از ان ویژگی ها و علایق متنوعی پیدا کردند.پس اگر شما از کلاس رقص بدتان می اید با عشقتان به ان کلاس بروید چون این امر می تواند تاثیر مثبتی بر شخصیت شما داشته باشد.

بیشتر بخوانید  ۷۰ تکنیک طلایی برای داشتن یک زندگی ایده آل و متفاوت


ضربان قلب شما با انها هماهنگ است


وقتی که به عشقتان فکر می کنید ممکن است ضربان قلبتان محکم تر بزند و هم چنین مطالعه ای نشان داده زمانی که باهم هستید هم ضربان قلبتان تندمیزند.تحقیق انجام شده در دانشگاه کالیفرنیا نشان میدهد که ضربان زوج هایی که هم دیگر را دوست دارند با سرعت یکسانی می تپد و احساس عمیق نسبت به کسی که دوستش دارید علامت خوبی است.


با ناملایمتی ها خوش برخورد هستید


اگر شما به طور کلی شریکتان را بعد از دیدن او سرد ببوسید یعنی او را فقط دوست دارید. در واقع مطالعه ای در دانشگاه گرونینگن نوترلند نشان می دهد که احساسات جنسی می تواند احساسات را از بین ببرند.


با مزه تر می شوید. اگر شما حالت تهوع دارید و عرق کردید یا دلدرد دارید یا اینکه عاشق شدید.مطالعات نشان می دهد که عاشق شدن ممکن است باعث بروز مریضی و مشکلات جسمی شود.مثل اضطراب و استرس:عرق کردن-زمان که با عشقتان احساس راحتی کردید این حالت ها از بین می رود.


تغییرات ناگهانیتان را دوست دارید


اگر شما واقعا یک نفر را میشناسید شانس این را دارید چیزهایی را انتخاب کنید تا ان ها را منحصر به فرد کنند.و اگر شما عاشق ان ها هستید بعضی از خصوصیات بیشتر شما را جذب می کند.مطالعه ای نشان می دهد خصوصیات کوچک می تواند شخص را عاشق تر کند البته نه فقط ویژگی های جسمی چون که افراد دارای اولویت های متفاوتی هستند.البته اگر شما خود را در انحصار ان ها دیدید پس عاشق شدید.

بیشتر بخوانید  شخصیت شناسی از روی مدل مو افراد


امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد و بتوانید علائم عاشق بودن را در خود یا دیگران تشخیص دهید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *