مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کمبود برق روزانه 200 مگاوات در قزوین / افتتاح 114 مرکز غیرقانونی استخراج کد ارز تاکنون

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سعید بهادیوند چگینی ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: استان قزوین به دلیل توانایی تولید برق از جمله برق آبی ، نیروگاه های بادی و نیروگاه های برق یکی از استان های پیشرو در تولید برق است.

وی در مورد سهمیه استان برای منابع برق اظهار داشت: سهم استان قزوین در تابستان 903 مگاوات در روز است که 703 مگاوات آن سهم دریافت شده توسط شرکت توزیع برق است ، بنابراین امروز استان از کمبود روزانه 200 رنج می برد. مگاوات برق به دلیل گرفتگی های اخیر. بیشتر انتظار می رود

این مقام مسئول در خصوص مصرف صنعتی استان اظهار داشت: با توجه به اینکه استان قزوین 4 هزار و 900 شرکت صنعتی دارد ، این منطقه 46 درصد بار برق استان را تشکیل می دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در مورد استخراج رمز ارز و خسارت جبران ناپذیر ناشی از استخراج بیش از حد گفت: در استان قزوین تاکنون 114 مرکز استخراج غیرقانونی رمز ارز افتتاح شده است که دارای 3 539 استخراج کننده با ولتاژ 1 بود 5 تا 4 کیلووات.

چگینی در مورد خسارات ناشی از قطع برق گفت: هموطنان عزیز در صورت بروز مشکل در وسایل برقی با شماره 121 تماس گرفته و گزارشات را به طور دقیق اطلاع دهند و در صورت تأیید مشکل توسط برق ، خسارات مالی به طور کامل پرداخت می شود. “

انتهای پیام /


بیشتر بخوانید  یک مرکز خرید در تهران که اجناس خود را به یورو می فروشد!
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *