مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رهبران کره شمالی و چین قول همکاری بیشتر در برابر درگیری های خارجی را داده اند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



خبرگزاری CNA کره شمالی روز یکشنبه گزارش داد ، رهبران کره شمالی و چین متعهد شدند که در سالگرد پیمان دوستی ، همکاری و همکاری متقابل دو کشور همکاری های دوجانبه را تقویت کنند.

به گزارش ایسنا ، به نقل از خبرگزاری کره شمالی (KCNA) ، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در پیامی به شی جین پینگ رئیس جمهور چین گفت که روابط آنها برای نیروهای خارجی متخاصم حیاتی است. اکنون این سایت متعهد شده است تا همکاری ها را به “سطح جدید” برساند.

به گزارش رویترز ، چین از سال 1961 ، زمانی که این دو کشور این قرارداد را امضا کردند ، متحد اصلی کره شمالی بوده و تحریم های بین المللی علیه سلاح های هسته ای و برنامه های موشکی بالستیک پیونگ یانگ این کشور را برای تجارت و سایر حمایت ها به پکن بیشتر وابسته کرده است.

در گزارش CCNA آمده است: “با وجود اوضاع پیچیده و بی سابقه بین المللی در سالهای اخیر ، اعتماد دوستانه و دوستی نظامی بین جمهوری دموکراتیک خلق کره و چین در حال افزایش است.”

براساس این گزارش ، رهبر کره شمالی گفت: اکنون که نیروهای درگیر از حرکات تحریک آمیز و انسداد خود بیش از هر زمان دیگر ناامید شده اند ، این پیمان از سوسیالیسم و ​​صلح در آسیا دفاع می کند.

در بیانیه رئیس جمهور چین همچنین آمده است که وی تلاش دارد تا با تقویت روابط با کیم و “با پیشبرد روابط دوستانه و همکاری دو کشور به سطح جدید” سعادت بیشتری را برای هر دو کشور و مردم آنها ایجاد کند.

بیشتر بخوانید  اضافه شدن جفت ارزهای بیت‌کوینی و اتریومی در اکسکوینو مارکت

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *