مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پادویی دشمنان به خاطر یک وعده غذای گرم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:



به گزارش شامانفس و به نقل از سراج24; حمیدرضا تورفی، سیاستمدار و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار سراج 24 درباره نقش برخی از ایرانیان مقیم کشورهای اروپایی در ناآرامی های اخیر و علت برگزاری تجمعات آنها در خارج از کشور، اظهار داشت: : تظاهرات و تجمعات خارج از کشور و عناصر ضدانقلاب که در این 3 ماه اخیر راهپیمایی ها و تجمعات زیادی را به ویژه در آلمان راه اندازی کرده اند، در برلین آلمان کارنامه روشنی دارد. این جنبش توسط حزب سبز آلمان و به نمایندگی از شرکت کنندگان اصلی کنفرانس برلین شکل گرفت. سپس همان شعارها به ویژه همجنس گرایی، برهنگی و از نوع «زن، زندگی، آزادی» سر داده شد. همانطور که در مهرماه امسال شاهد آغاز این تحرکات هنجارشکنی در ایران بودیم.

این فعال سیاسی ترکیب این تجمع را سه گروه عنوان کرد و افزود: یکی سرکردگان و عوامل گروهک های ضد انقلاب منافقین، سلطنت طلبان و تجزیه طلبان که پس از فرار از ایران در خارج از کشور زندگی می کنند. ثانیاً، کسانی که به دلیل شرایط زندگی و تصورات غلطی که از زندگی در غرب داشتند، به کشورهای غربی رفتند، جایی که از فقر و محرومیت و شرایط بد اجتماعی به دلیل مشکلات زندگی و اقتصادی رنج می بردند، بسیار ناراضی هستند. کشورهای اروپایی نیز روابط بسیار نامناسبی با این طیف دارند و محدودیت های زیادی را برای آنها ایجاد کرده اند، به خصوص که بسیاری از آنها مجرم محسوب می شوند و رفتار طبیعی مجرمان از نظر قوانین بین المللی مشکلاتی را برای دولت ها ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید  دو هموطن بر اثر سیل و رعد و برق جان باختند

حمیدرضا ترقی با بیان اینکه سومین گروهی که در مجالس خارج از کشور حضور داشتند، نیازمندان بودند، افزود: این افراد به دلیل فقر و تنگدستی، آبغوره یا غذای گرم و هزینه و تجهیزات داشتند. ایجاب و ذهاب بدون اینکه بدانند هدف این مجالس چیست در این مجالس شرکت می کردند.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین هزینه این تجمعات و راهپیمایی ها علیه ایران در خارج از کشور بر عهده شهروندان اروپا به ویژه آلمان است، تصریح کرد: البته آمریکا نیز در این زمینه نقش موثری دارد و آنچه مسلم است عوامل داخلی است. آنها در واقع هماهنگ و همکاری می کنند. ضدانقلاب خارجی در ایجاد این اغتشاشات نقش هم افزایی با عوامل داخلی داشت.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب متحد در ادامه به دلایل حمایت اروپا از این تجمعات خارجی و ناآرامی ها در داخل ایران پرداخت و گفت: موضع جمهوری اسلامی در مخالفت با گسترش نفوذ ناتو در منطقه تحت نفوذ روسیه است. پیامد تحولات رنگارنگی که در کشورهای آسیای مرکزی با مداخله رخ داد اقدام مستقیم آمریکا و همچنین افزایش تورم و کمبود مواد غذایی و انرژی در اروپا از دلایل حمایت غرب از مخالفان ایران است. در آلمان و برخی کشورهای اروپایی پس از پی بردن به ناکارآمدی تهدیدات خود در جبهه‌های نبرد نظامی، اطلاعاتی و سایبری علیه ایران و ناکامی‌های متعدد علیه جمهوری اسلامی ایران، تمام تلاش خود را بر این اساس گذاشتند و با فشارهای بین‌المللی و اقدامات سیاسی هزینه‌های زیادی را متحمل شدند. که برگزاری چنین تجمعاتی در خارج از کشور، جهان را نسبت به جمهوری اسلامی بدبین می کند و افکار عمومی جهان را برای اجرای طرح های براندازی، اغتشاش و وحشت آماده می کند.

بیشتر بخوانید  بهترین لباس مناسب بله برون برای مهمان (راهنمای جامع)

ترقی در پایان خاطرنشان کرد: آنها قصد داشتند در صورت تداوم اغتشاشات و اقدامات تروریستی در کشور در افکار عمومی جهان توجیه کنند و به عنوان یک حرکت خودجوش مردمی مخالف در داخل و خارج از کشور جلوه کنند که خوشبختانه در طول این یکسال همه اینها انجام شد. پروژه ها و طرح های آنها با شکست مواجه شد و معلوم شد که مردم ایران نه به آنها پیوستند و نه طرح ها و پروژه های آنها محقق شد. حتی حرکتی که توسط عده ای از ایرانیان مقیم خارج از کشور تدارک دیده شده بود نتوانست دوام بیاورد و ماهیت این تهاجم و خباثت دشمن بر همگان روشن شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *