مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

وضعیت سلامت کنکور 1401 در تمامی حوزه ها و گروه ها تایید شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، هیات منتخب رئیس جمهور برای بررسی مناقشات کنکور اعلام کرد به جرات می توان گفت در کنکور 1401 حق هیچ داوطلبی تضییع نشده است.

دقایقی پیش کمیته بررسی دغدغه های کنکور سراسری از سوی رئیس جمهور صحت برگزاری تمامی رشته های کنکور سراسری 1401 را تایید کرد.

این هیئت اعلام کرد با گروه محدودی که اقدام به تقلب در آزمون می کردند برخورد قاطع شد و به یقین می توان گفت که حقوق هیچ داوطلبی تضییع نشده است.

پیش از این رئیس جمهور در جلسه هیات دولت، گروهی را به سرپرستی یک افسر اطلاعاتی معاون اول رئیس جمهور برای بررسی و بررسی شبهات به وجود آمده در خصوص کنکور 1401 منصوب کرد.

این کمیسیون پس از انتشار سوالات آزمون سراسری پس از آزمون ریاضی در برخی از گروه های تلگرامی تشکیل شد.

برخی مدعی شدند تمامی سوالات عمومی و اختصاصی کنکور تجربی امسال ساعت 9:49 (دقایقی پس از توزیع دفترچه ویژه شماره 2) در یکی از کانال های تلگرامی قرار گرفته است.

ضمنا در این فایل جزوه مخصوص شماره 3 هست که در آن زمان هنوز توزیع نشده بود! ادعاهایی که توسط سازمان سنجش تایید نشده است.

رئیس سازمان سنجش درباره نشت سوالات گروه آزمایشی علوم ریاضی، فنی و هنری گفت: دیروز یکی از بهترین آزمون های سال های گذشته بود و در جلسه آزمون با کمک آشکارساز 70 تخلف پیدا کردیم.

«عبدالرسول پورعباس» در ادامه با بیان اینکه اولین عکسی که از جلسه بیرون آمد ساعت 13 و 30 دقیقه بعدازظهر دیروز بود و عکس صفحه دفتر بود و در روز آزمون هنر که کنترل ها کمی شل تر بودند، عکس در ساعت 12:30 بعد از ظهر منتشر شد.

بیشتر بخوانید  صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد.

تصویب کنکور امسال در حالی صورت می گیرد که چندی پیش احمد نادری، عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: مجلس به زودی این گزارش ها را در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور مسئولان ذیصلاح بررسی می کند. تا توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *