مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

واکنش تند علیفر به ماجرای محرومیتش

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


واکنش علیفر به محرومیتش

دلگرم کننده: علیفر سیدجلال حسینی را بازیکن لوانته معرفی کرد و شبکه ورزش او را تا اطلاع ثانوی از گزارش فوتبال منع کرد. با این حال، سرهنگ از خود دفاع کرد و معتقد است که این بار ویکی پدیا او را گرفتار نکرده است.

بیشتر بخوانید: گزارشگر فوتبال گافی عجیب شغلش را از دست داد + فیلم

سرهنگ ناب باز هم اشتباه کرد و این بار سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس را به عنوان بازیکن لوانته معرفی کرد. خطایی که در نهایت منجر به محرومیت وی از گزارشگری شد و شبکه ورزش علیفرا را تا اطلاع ثانوی از اعلام مسابقات فوتبال منع کرد. با این حال، سرهنگ از خود دفاع کرد و معتقد است که این بار ویکی پدیا او را گرفتار نکرده است. گفت و گو با علیفر را در ادامه می خوانید:

ماجرا از چه قرار بود؟ دوباره ویکی پدیا؟!

Ski Sports یکی از معتبرترین سایت های جهان در زمینه فوتبال است که به طور منظم و دقیق تمامی تیم ها و مسابقات و مشخصات و نام ورزشگاه محل بازی را با هم ترکیب می کند، حتی بازی های کوچکتر در آسیا و آفریقا در پیش. -سایت مسابقه بر همین اساس اگر سری به سایت معتبر ورزش اسکی بزنید متوجه می شوید که نام سیدجلال حسینی در ترکیب بازی آمده است و اگر روی نام او کلیک کنید نام و عکس سیدجلال حسینی می آید. با مشخصاتش بنابراین قبل از بازی این کار را انجام دادم و نام سیدجلال را روی آرنج لوانته دیدم و وقتی روی نام او کلیک کردم و با عکس و مشخصاتش مواجه شدم، نام او را در گزارشم منتشر کردم.

بیشتر بخوانید  عکس سگ سردار آزمون | کی باورش میشد سردار آزمون همچین سگی داشته باشه ؟!

اما اگر سید جلال به لوانته می رفت مثل بمب صدا می کرد!

در نقل و انتقالات مدیریت پول به گونه ای است که نمی توان دقیقاً روی موضوع مورد نظر حساب باز کرد.

از این گذشته محال بود کسی چنین خبری را نفهمد!

در هر صورت ممکن است مدیر باشگاه پرسپولیس یا مسئولان این باشگاه تمایلی به اعلام این خبر به رسانه ها و انتقال سیدجلال نداشته باشند. یا مثلا با توجه به مبلغ زیادی که دریافت کردند این انتقال باید قبل از بازی با نفت آبادان اعلام می شد. هفت، هشت دقیقه قبل از بازی که سیدجلال را در ترکیب خطاب کردند، ترکیب را گرفتم.

آیا واقعا ویکی پدیا گنجانده نشده بود؟

این سایت اصلا گنجانده نشده است. ویکی پدیا تنها سایت مرجع قابل ویرایش در جهان است و سایت معتبری مانند ورزش اسکی هرگز قابل ویرایش نیست.

مثلا شما به عنوان اولین کسی که این موضوع را کشف کردید نمی توانستید آن را با آب بیشتری بیان کنید؟

این سوالات را نمی توان به صورت زنده توضیح داد. وقتی ارنج را می بینید و روی نام حسینی کلیک می کنید و با عکس و مشخصات او مواجه می شوید جای سوال و تردید باقی نمی ماند؟ چرا اینقدر حساسیت وجود دارد؟

این موضوع با تحلیل بیشتری قابل ارزیابی است.

اینطوری نیاز داشتم بیشتر تحلیل کنم. اما روی اسم حسینی هم کلیک کردم تا مطمئن شوم عکسش رسیده و اگر هم ادیت شده بود، هیچ وقت عکسی از سید جلال نشان نمی داد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *