مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نیاز فوری به پشتیبانی – ایسنا

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



یکی از ناشران با گلایه از روند کار یکی از بانک ها برای تأمین اعتبار برای حمایت از ناشران ، گفت: “با توجه به شرایط فعلی و بسته شدن تاج ، ناشران نیاز به حمایت فوری دارند.”

سعید اردهالی ، مدیر انتشارات اختران درباره ارائه کمک به ناشران به ایسنا گفت: بدیهی است بانک های دیگر وام دهی را آغاز کرده اند ، اما بانک صادرات هنوز مشکلی دارد و شروع نکرده است. تا آنجا که من می دانم برخی از همکاران ما درخواست ضمانت کرده اند و یا هزینه ای را از حساب وام خود کسر کرده اند. حدود 20 روز از اعلام بازپرداخت وام می گذرد ، اما بانک صادرات هنوز کار خود را آغاز نکرده و مشخص نیست چه زمانی شروع به کار می کند.

وی افزود: از زمان اعلام وام ، گیرندگان فرصت بازپرداخت آن را دارند. این بدان معناست که اگر وام شروع شود ، مثلاً از اولین روز ماه ، آنها چهار ماه دیگر فرصت دارند شروع به پرداخت اقساط کنند. معمولاً اگر سه ماه دیگر به همكار من این وام داده شود ، ما یك ماه فرصت داریم تا بازپرداخت وام ها را شروع كنیم و هرچه به تاریخ فرجه نزدیك می شویم ، برای فعالان نشر و كتاب سخت تر می شود. در این اقتصاد و جشن تاج ، همکاران با مشکلات فوری روبرو هستند و باید در اسرع وقت با این مشکلات مقابله کنند و کاغذ و مواد چاپی بخرند. این چیزی نیست که وقتی بدهند مهم نباشد. ظاهراً بانک صادرات در این کار کوتاهی کرده است و ما قلب آن را نمی دانیم.

بیشتر بخوانید  ریزش ۳۴ هزار واحدی شاخص بورس در اولین روز هفته

ناشر در پاسخ به این س whetherال که آیا مقامات توضیحی در مورد تأخیر در اعطای وام داده اند یا خیر ، گفت: وزارت جهت گیری و وزارت صمت تفاهم نامه ای با بانک ها داشتند و به بانک ها ابلاغ شد. همانطور که گفتم ، بانکها نیز وام دادن را آغاز کرده اند ، اما بانک صادرات هنوز متوقف شده و شروع به کار نکرده است. البته به شعب مورد مراجعه ما گفته می شود که مشکل در سیستم است و سیستم باید باز باشد ، اما تصمیم گیرنده یا مرکز بانکی یا کارمند دیگر سیستم را باز نکرده و در دست آن نیست. شاخه ها.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *