مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

معنی قلب صورتی | معنای ایموجی قلب صورتی در چت تلگرام و اینستاگرام چیست؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


شکلک ها و ایموجی‌ها به بخشی جدایی ناپذیر از مکالمات ما در مورد شبکه های اجتماعی تبدیل شده اند. روزی نیست که از آن استفاده نکنیم. با این حال، صدها ایموجی وجود دارد که ممکن است ما معانی‌شان را ندانیم. برای ایجاد ارتباط بهتر مهم است که آنها را بدانید که چه زمانی از آن استفاده کنید و آن را برای چه کسی ارسال کنید.

در میان ایموجی های پر طرفدار قلب صورتی است که احتمالاً قبلاً از آن استفاده کرده‌اید. با این حال، آیا می دانید ایموجی قلب صورتی به چه معناست؟ در این مقاله، همه چیزهایی را که باید در مورد ایموجی قلب صورتی بدانید، از جمله نحوه استفاده از آن و پاسخگویی بی دردسر را بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: ایموجی صورت وارونه (🙃) چه معنی داره؟

معنی ایموجی قلب صورتی

در تصورات اکثر مردم، قلب به معنی عشق است و به همین علت است که بسیاری از اشخاص از ایموجی های صورتی را به معنای عشق ورزیدن همراه با انواع ایموجی های دیگر برای کسی که دوستش دارند استفاده می کنند. به همین دلیل عجیب نیست که ایموجی قلب بیشترین کاربرد را در بین مردم دنیا دارد.

اما واقعیت این است که ایموجی‌های قلب‌ها با رنگ‌های مختلف معناهای متفاوتی دارند. مثلا معنی ایموجی قلب سفید صلح است و معنی ایموجی قلب بنفش حمایت است به همین ترتیب رنگ‌های دیگر معناهای گوناگون دیگری دارند که بایتس در جای درست از آن‌ها استفاده کنیم.

باید بدانید که:

  • ایموجی قلب صورتی نماد مراقبت و محبت واقعی است و اغلب برای دوستان و اعضای خانواده مورد استفاده است.
  • اگر پسری برای شما ایموجی قلب صورتی بفرستد، ممکن است به این معنی باشد که او در حال تلاش برای شروع رابطه عاشقانه با شما است.
  • از ایموجی قلب صورتی برای آرامش بخشیدن به یکی از عزیزانی که در دوران سختی می گذرد، یا برای ابراز قدردانی از یک دوست صمیمی استفاده کنید.
بیشتر بخوانید  استاندار: دفاتر دولتی هرمزگان روز سه شنبه تعطیل بودند

چه مواقعی باید از ایموجی قلب صورتی استفاده کنیم؟

به هر حال، اگر تصور می کنید قلب صورتی شکلک جدید نماد عشق است، سخت در اشتباه هستید. برای آن، شما هم اکنون یک قلب قرمز و انواع مختلف آن را در اختیار دارید. برخلاف تصورات شما، ایموجی قلب صورتی جدید نشانه صمیمیت، مهربانی، دوستی یا حتی ادب زیاد است.

۱. قلب صورتی به معنای صمیمی بودن زیاد ولی غیرعاشقانه است. استفاده از قلب صورتی درخشان و یا قلب صورتی ساده راهی عالی برای بیان محبت در روابط و دوستی غیرعاشقانه در زندگی شما است. ایموجی قلب صورتی نشان دهنده شکلی از محبت با صمیمت زیاد است، اما نه عاشقانه در حد ایموجی قلب قرمز.

۲. شما می توانید از این ایموجی برای نشان دادن همه احساسات مثبتی که به طرف مقابل خود دارید استفاده کنید. برخلاف رنگ قرمز که نشانه عشق است، و به صراحت عشق شما را به طرف مقابل ابراز می‌کند.

۳. اگر با یک پسر (یا دختر) صحبت می‌کنید و آنها برای شما یک شکلک قلب صورتی ارسال می‌کنند، می‌تواند به این معنی باشد که آنها احساسات عمیق‌تری نسبت به شما دارند. قلب صورتی روشی مناسب برای نشان دادن علاقه به کسی است بدون اینکه خیلی عاشقانه باشد، به خصوص در مراحل اولیه یک رابطه.

۴. اگر کسی را می شناسید که دوران سختی را پشت سر می گذارد، برای نشان دادن همدلی و حمایت برای او یکقلب صورتی بفرستید. از آنها بپرسید که آیا کاری برای کمک کردن می توانید انجام دهید یا خیر، و سعی کنید کلمات تشویق کننده را در آن بگنجانید.

بیشتر بخوانید  استقبال از حسن یزدانی در جویبار+ عکس و فیلم

۵. لازم نیست تا روز جهانی دوستی صبر کنید تا به همه بهترین های خود ابراز عشق کنید! یک قلب صورتی را به انتهای یک پیام صمیمانه اضافه کنید که نشان می دهد چقدر از داشتن آنها در زندگی خود سپاسگزار هستید.

۶. اگر آماده هستید که با پارتنر خود به جلو حرکت کنید، یک قلب صورتی را کنار پیام خود بگذارید و ریسک پذیر باشید. بگذارید طرف مقابل بداند که چقدر برای شما مهم است و از اینکه از او در مورد رسمی کردن مسائل بپرسید نترسید!

معنی ایموجی قلب صورتی در واتساپ و تلگرام

از 💕 (اموجی قلب دوتایی) تا 💓 (اموجی قلب تپنده)، تعداد زیادی ایموجی قلب صورتی دیگر وجود دارد که نشان دهنده عشق و محبت است. آنها را به جای یک قلب صورتی استفاده کنید، یا آنها را ترکیب کنید تا بر احساس خود تأکید بیشتری داشته باشید.

  • 💕: هوا پر از عشق است.

  • 💗: عشق در حال رشد است.

  • 💖: عشق را با لحنی بازیگوش ابراز کنید.

  • 💓: عشق متلاطم.

  • 💞: عشق بی نظیر.

  • 💘: عاشق شدن.

  • 💝: قلب من برای توست.

  • می توانید از این ایموجی قلب صورتی برای ابراز مهربانی استفاده کنید.

  • همچنین برای نشان دادن مثبت بودن حس شما به موضوع یا به شخص.

  • قلب صورتی نشانه امید و احساس راحتی با شخص مقابل است.

  • هنگامی ایموجی قلب صورتی را برای کسی ارسال می کنید، به او می گویید که او شخصی عاطفی، خوب و از همه مهمتر با دیگران بسیار مهربان است.

معنای قلب صورتی در حال بزرگ شدن

این مجموعه از سه قلب با گرادیان رنگ است. این رنگ از صورتی خالص تا صورتی کم رنگ قابل تغییر است. این نشان محبتی است که رشد می کند، شوری و هیجانی که روز به روز اوج می گیرد.

بیشتر بخوانید  اولین کتاب عکس حرم مطهر حضرت معصومه (س) توسط عکاس قمی منتشر شد

بیشتر بخوانید: ایموجی صورت خمیازه کش (🥱) چه احساساتی رو بیان می‌کنه؟

نکات نهایی:

  • از آنجایی که صورتی به طور سنتی با لطافت و نرمی، محبت و به طور کلی جنسیت زن عجین شده است، ایموجی “قلب صورتی” اکثرا در این زمینه استفاده می شود. همین طور این ایموجی نماد عاشق شدن و رویاپردازی است.
  • وقتی برای نشان دادن همدردی از ایموجی قلب صورتی استفاده کنید. به کسی که نسبت به او شناخت دارید می گویید که در رابطه خود چیزی فراتر از دوستی احساس می کنید. یا به شخص روبرو اشاره کنید که رویای یک شب عاشقانه را دارید.

نظرات و پیشنهادات خود درباره ایموجی قلب صورتی با ما به اشتراک بگذارید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *