مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

1143 اثر در دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال به رقابت می پردازند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش فارس ، عسگر امیرنیا دبیر دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال با اعلام این خبر گفت: بخش “سواد رسانه ای” جشنواره با 269 اثر بیشترین تعداد ورودی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: مخاطبان دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال با ارسال 198 اثر به قسمت خدمات تحقیقات آموزشی و 194 اثر به بخش خانواده و سبک زندگی ، به ثبت رساندن سطح دوم و سوم بخشهای مختلف جشنواره به نمایندگی از این دو بخش اقدام کردند.

دبیر دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال گفت: با پایان مراحل ثبت نام شرکت کنندگان در دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال ، کار داوری آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه با حضور وزیر فرهنگ و رهنمودهای اسلامی برای عید سعید گدیر در قالب یک مجازی برگزار خواهد شد.

دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال به عنوان بزرگترین رویداد شناسایی و ارائه آثار و فعالان فرهنگی ، هنری و رسانه های دیجیتال امسال در حوزه های اصلی انقلاب و مقاومت اسلامی (با محوریت نقش شهید حاج قاسم سلیمانی) ، خانواده و سبک زندگی “،” فرهنگ محلی و گردشگری قومی “،” مسجد و آیین های مذهبی “،” امید ، سرگرم کننده و سرگرم کننده است “اجتماعی” ، “رسانه و سواد مجازی” ، “حکمرانی و مدیریت فرهنگی” ، “خدمات پژوهشی ، آموزشی و پژوهشی” و “روایت” ویروس کرونا در “فضای مجازی” اتفاق می افتد.

“تولید و نشر ، نرم افزار موبایل ، بازی های رایانه ای و محتوای دیجیتال” چهار بخش این جشنواره است که در بستر Platzar به آدرس www.platzaar.ir برگزار می شود.

بیشتر بخوانید  فرانسوی‌ها به «دیکتاتوری سلامت» ماکرون اعتراض کردند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

انتهای پیام /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *