مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

معجزه این میوه برای کاهش چربی شکم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



سیب دارای خواص ضد سرطانی قوی است که از بدن در برابر سلول های سرطانی محافظت می کند.

میوه ها و سبزیجات یکی از سالم ترین میان وعده ها هستند. برخی افراد فکر می کنند که پیروی از یک رژیم غذایی سالم بسیار دشوار است، اما خوردن سیب در روز می تواند منجر به زندگی سالم و بدون بیماری شود.

سیب؛ این امر کلیدی برای کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن است. همچنین مشخص است که این میوه برای کاهش چربی شکم در سال 2022 مفید است، افزودن چند سیب به رژیم غذایی سلامت قلب شما را بهبود می بخشد.

طبق یک مطالعه در سال 2019 که در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شد، سطح کلسترول بد در افرادی که سیب را در رژیم غذایی خود مصرف می کردند به میزان قابل توجهی کاهش یافت. استفاده از این ماده مغذی ارزشمند باعث گشاد شدن رگ های خونی نیز می شود که می تواند تا حد زیادی خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد.

استفاده از سیب یکی از ساده ترین راه ها برای کاهش فشار خون است. مطالعه ای که در سال 2020 منتشر شد نشان داد که غذاهای غنی از فلاوانول مانند سیب می توانند به کاهش فشار خون کمک کنند. روده انسان یکی از مهم ترین اعضای بدن است.

خوردن منظم سیب به تقویت باکتری های مفید روده کمک می کند. سیب به افزایش تعداد “اکتینوباکتری ها” در روده کمک می کند. این میوه محبوب می تواند تاثیر زیادی بر سلامت انسان داشته باشد.

بیشتر بخوانید  دستیابی به توافق نیازمند اراده جدی غرب برای تامین منافع ایران است
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *