مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شرایط سفر خودروی شخصی نوروز 1401 منتشر شد/ کدام خودروها از یک میلیون تومان تا نوروز جریمه می شوند؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، معاون پلیس راهور ناجا شرایط سفر نوروزی با خودروی شخصی را تشریح کرد.

تنها 18 روز تا نوروز سال 1401 باقی مانده است، اگرچه بیماری های عروق کرونر همچنان در کشور حاکم است و هر روز تعدادی از هموطنان به این بیماری مبتلا می شوند و تعداد محدودی جان خود را از دست می دهند، اما با توجه به واکسیناسیون کشوری علیه کرونا، برنامه سفر به نوروز مانند سال است در گذشته محدودیتی وجود نداشت و سفر به شهرهای سرخ تاج در صورت تزریق واکسن تاج ممنوع نبود.

سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص نحوه سفر در ایام نوروز گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی ویروس کرونا، افرادی که سه نوبت واکسن کرونا دریافت کرده اند، محدودیتی برای سفر به شهرهای دیگر در ایام نوروز ندارند. حتی اگر شهرها در تاج قرمز باشند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: بر اساس این مصوبه افرادی که سه نوبت واکسن تزریق نکرده اند مشمول محدودیت تردد می شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پلاک خودروهای شخصی برای سفر به نوروز باید در سامانه ثبت شود؟ وی گفت: افرادی که دوزهای واکسن کرونا را تزریق کرده اند و می خواهند برای نوروز به شهرهای دیگر بروند، لازم نیست اطلاعات و پلاک شخصی خود را در سامانه ثبت کنند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: دوربین های هوشمند مسافرتی پلاک خودرو را ثبت می کنند و در صورتی که مالک خودرو 3 دوز واکسن تزریق نکرده باشد، تردد و سفر وی غیرقانونی تلقی می شود و روزانه یک میلیون تومان جریمه می شود.

بیشتر بخوانید  کمبود شدید واکسن کرونا در اصفهان / مردم به پیامک‌ها توجه نکنند! -

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *