مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مدل موهای عجیب بازیگران که شما را شگفت زده می کند!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


در سراسر جهان، برخی از بازیگران و افراد مشهور علاقه مند به تغییر سبک خود هستند.

بازیگران و افراد مشهور می توانند ظاهر خود را به حدی تغییر دهند که مردم عادی به سختی آنها را شناسایی کنند.

در ایران برخی از هنرمندان با الگوبرداری از مشاهیر غربی و برخی از مشاهیر شرقی سبک خود را تغییر می دهند. گاهی این تغییرات بسیار شدید و گاهی دور از فرهنگ ماست.

در این مطلب دلگرم کننده تصاویری از چند هنرمند ایرانی را منتشر کرده ایم که تمایل برخی بازیگران ایرانی به تغییر مدل مو را نشان داده اند و این کار را انجام داده اند.


مدل موی عجیب بازیگران

فولادوند بازیگری است که معمولا کارهای عجیب و غریب انجام می دهد. در عکس بالا مشاهده می کنید که این بازیگر دو طرف موهای خود را کوتاه کرده و مدلی را برای موهای خود انتخاب کرده است که کمتر خانمی حاضر به انجام آن باشد و این به شدت کوتاه است.


مدل موی عجیب بازیگران

ریحانه پارسا بازیگر محجبه سریال پدر که بعد از مهاجرت تمام روش های ممکن را امتحان کرد. او در عکس بالا مدل مویی را به شکلی خاص طراحی کرده که چهره او را بسیار ترسناک کرده است.


مدل موی عجیب بازیگران

ساعد سهیلی بازیگر محبوب کشور در عکس بالا موهای خود را به شکلی خاص بافته است. البته این مدل مو جدید نیست و قیافه بازیگر هم اکنون اینگونه نیست.


مدل موی عجیب بازیگران

حدیث تهرانی بازیگر سابق رادیو و تلویزیون که حالا به جای تلویزیون و سینما بیشتر در اینستاگرام می بینیم این مدل موی بافته شده و رنگی را برای خودش انتخاب کرده و به احتمال زیاد کلاه گیس است.

بیشتر بخوانید  متن آهنگ بی قرار از نیما مسیحا (Nima Masiha


مدل موی عجیب بازیگران

این هم عکس قدیمی مریم معصومی که موهایش را جلوی سرش کوتاه و بلوند کرده است. مریم معصومی اکنون موهای بلند و مشکی را برای مدل خود انتخاب کرده است.


مدل موی عجیب بازیگران

نوید محمدزاده که جایگاه منحصر به فردی در عرصه مد و لباس دارد دوره این مدل مو بود. البته نوید معمولا برای این گونه انتخاب ها دلیل خاصی دارد و معلوم نیست در فیلمی بازی می کند یا معنای خاصی دارد.


مدل موی عجیب بازیگران

ارسلان قاسمی بازیگر خوش چهره و خوش تیپ ایرانی به نظر می رسد اینجا موهای مردانه کوتاهی دارد اما کمی موهای مصنوعی به انتهای موهایش اضافه کرده و حالت موهایش بسیار عجیب شده است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *