مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قیمت مرغ در تهران به 37 هزار تومان رسید!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، قیمت مرغ متاثر از دلایل مختلف با قیمت های متفاوتی در استان های کشور به فروش می رسد به طوری که طبق مشاهدات میدانی، این محصول با وجود داشتن نرخ مصوب 31 هزار تومان 30 تا 37 هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.

عدم اعلام لغو قطعی ارز دامی 4200 تومانی و یا عدم حذف آن در سال 1401 و مشکلات حمل و نقل طیور از استان های همجوار به استان های با تولید کمتر نسبت به مصرف (مانند تهران) و تعطیلی برخی از کشتارگاه ها باعث عدم خروج آن شد. -تعطیلی قیمت مرغ در برخی استان ها از جمله شهر تهران.

قیمت مرغ 37000 تومان در تهران

بر اساس این گزارش، وزارت جهاد کشاورزی قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ را 31 هزار تومان اعلام کرد اما مشاهدات میدانی نشان می دهد این محصول در تهران 37 هزار تومان است اما قیمت این محصول در استان های دیگر مانند شهرکرد و کوهرنگ است. 30000 تومان می باشد. حراج.

قیمت مرغ در برخی شهرها 30 هزار تومان است

یکی از فروشندگان این محصول در کوهرنگ در این باره می گوید: قیمت مرغ حدود 4 ماهه ثابت است و کیلویی 30 هزار تومان به فروش می رسد.

جهاد کشاورزی: ​​مرغ حداکثر 31 هزار تومان است و گرانی ندیده ام.

عباس عسکرزاده معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در این خصوص گفت: حداکثر قیمت مرغ در استان های مختلف کشور 31 هزار تن است و این محصول در برخی از استان های کشور با قیمت پایین تری به فروش می رسد. کشور.

بیشتر بخوانید  کیمیاگری اسفراین حل نشده است / مسئولان ورزش استان باید وارد عمل شوند

وی افزود: این نرخ سود متعارف تولیدکنندگان و توزیع کنندگان را در نظر می گیرد که با نظارت وزارت جهاد کشاورزی با همکاری سازمان زندان و بازرسی کل کشور صورت می گیرد.

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: از ابتدای برعهده گرفتن مسئولیت بازار محصولات کشاورزی بر اساس قانون انزوا، 367 هزار بازرسی و نظارت از اتحادیه ها داشته ایم که کمتر از 10 درصد نتیجه آن بوده است. موارد.”

وی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی در تعطیلات نوروزی تعطیل نبود و به صورت شبانه روزی بر بازار محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی نظارت دارد. در بازار مرغ و تخم مرغ با وجود مشکلاتی که در حمل و نقل وجود داشت، نیاز استان های مختلف تامین و کمبودهای مقطعی استان های همجوار پوشش داده شد.

عسگرزاده گفت: هیچ گزارشی مبنی بر فروش مجدد جوجه در بازار نداشتیم و تنها در مواردی شاهد فروش مجدد جوجه های بسته بندی بودیم که در مورد واحدهای متخلف بود.

تراز قیمت مرغ پس از تعطیلات و لزوم شفاف سازی 4200 تن نهاده های دامی در سال جدید

بر اساس این گزارش، تجربه سال های گذشته نشان می دهد که با تعطیلات نوروزی و عادی شدن جاده ها در کشور و کشتار مرغ، قیمت این محصول به تعادل می رسد، اما لازم است تولیدکنندگان این محصول از قیمت این محصولات در سال جدید مطلع هستند.

معاون بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی در جلسه دیروز در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم مبنی بر وضعیت قیمت نهاده های دامی و محاسبه آن در سال 1401 گفت: تصمیمات دولت را دنبال می کنیم. به وزارت جهاد کشاورزی اطلاع رسانی نشده است و در حال پیگیری روال 1400 هستیم.

بیشتر بخوانید  نفرات برتر کنکور ۱۴۰۱ | نفرات برتر کنکور تجربی ۱۴۰۱

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *