مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

لیپوساکشن چرا لیپوساکشن بی فایده است؟ عوارض لیپوساکشن چیست؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


من فکر می کنم این برای شما واضح است. هر جا که سلول های چربی در بدن وجود داشته باشد، چربی ها ذخیره می شوند.

لیپوساکشن و اثرات لیپوساکشن

لیپوساکشن و اثرات لیپوساکشن

چرا لیپوساکشن بی فایده است؟

مردم به همان دلیلی که گفته شد بله لیپوساکشن آنها روی می آورند تا سلول های چربی خود را از قسمت های خاصی از بدن خارج کنند. غافل از اینکه این می تواند منجر به توزیع چربی در مناطقی شود که ممکن است خوشایند نباشد!

به عنوان مثال، فردی را در نظر بگیرید که سبک زندگی ناسالم او منجر به تجمع بیش از حد چربی در بدن شده است. اگر این فرد برای از بین بردن چربی معده مراجعه کند لیپوساکشن برو، اما به سبک زندگی ناسالم خود ادامه بده، بدن او در جای دیگری چربی ذخیره می کند!

از آنجایی که سلول های چربی روی شکم او ناپدید شده اند، بدن او چربی را در نواحی دیگر مانند زیر چانه، زیر بازوها و غیره ذخیره می کند.

لیپوساکشن و اثرات لیپوساکشن

دوستان مهم است بدانید بدن شما به چه چیزی نیاز دارد سلول های چربی موجودات تعامل دارند، بنابراین اگر آنها را نابود کنید، این امکان وجود دارد ذخیره سازی چربی در جاهایی ملاقات کنید که انتظار ندارید!

با این حال، اگر می خواهید از شر چربی های بدن خلاص شوید، بهتر است این کار را به روش صحیح انجام دهید. یعنی رژیم و ورزش کنید نه اینکه خود را زیر تیغ جراحی زیبایی قرار دهید.

چربی سوزی واقعیهمچنین به تلاش واقعی نیاز دارد. درست است که امروزه ابزار و وسایل زیادی برای کنترل اشتها و کمک به کاهش وزن وجود دارد، اما هیچ قرص و ابزار جادویی ساخته نشده است که بدون هیچ فعالیتی باعث کاهش وزن شما شود!

بیشتر بخوانید  بهترین راه درمان تنگی نفس در منزل

عوارض لیپوساکشن چیست؟

لیپوساکشن کارهایی که باید به روش های مختلف انجام داد از جمله امواج صوتی عوارض خاص مانند ادم و تورم که معمولا دائمی هستند، سوختگی، آسیب های مکانیکی ناحیه لیپوساکشنآسیب به عروق لنفاوی منجر به زخم و نکروز طولانی مدت بافت پوست می شود.

تجمع مایع یا سرم، فرورفتگی در بافتی که چربی از آن خارج شده و غیره. عوارض لیپوساکشن برای حذف چربی برای روش لیپوساکشن عوارض زیادی دارد و فقط در موارد خاص باید انجام شود مثلاً زمانی که بیمار به دلیل چاقی خفه می شود.

لیپوساکشن و اثرات لیپوساکشن

حذف بیش از حد چربی نیز به بافت عضلانی آسیب می رساند، اگر بعد از آن انجام شود انجام لیپوساکشن، در صورت عدم رعایت رژیم غذایی خاصی، چربی ها برمی گردند و ایجاد آمبولی های چربی یکی از عوارضی است که افراد اغلب پس از جراحی دچار آن می شوند.

هر چه سن فرد بالاتر باشد و افراد مبتلا به بیماری های همراه مانند دیابت، فشار خون و بیماری های قلبی و ریوی بیشتر باشد، خطر جراحی بیشتر می شود و فرد چاق تر می شود.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *