مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان و ساعت پخش فینال عصر جدید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: پخش فیلم مستندی از زندگی فینالیست های فصل سوم مسابقات استعدادیابی نوروزی عصر روز شنبه آغاز می شود.

قسمت اول این مستند به زندگی شخصی و شرایط ستیلا و آنیسا در شیراز اختصاص دارد. البته ستيلا متولد بوچر و آنيسا در شيراز است، اما هر دو بزرگ شده و در شهر شعر و هنر زندگي مي كنند و در اين شهر بزرگ شده اند.

در مهمانی همکلاسی هایشان چه گذشت؟ در بازار وکیل شهر شعر و گل و بهارنارنج برای کی سوغاتی می خریدند؟ طالع حافظ از این دو دختر با استعداد بر سر مزار رند فرزانه در شیراز چه بود؟ آنها در شهربازی چه می کردند؟ و از همه مهمتر دوران کودکی آنها در خانه و خانواده چگونه بوده است؟

پاسخ همه این سوالات را در اولین مستند زندگی شخصی و کاری یکی از 6 فینالیست فصل سوم عصر جدید، بعد از خبر ساعت 22:00 شب شنبه که پخش می شود، خواهید یافت. در شبکه سه سیما

اختتامیه فصل سوم «عصر جدید» در شب عید سعید قربان پخش می شود و نتیجه نهایی همزمان با عید غدیر خم از شبکه سه در برنامه زنده اعلام می شود.

«عصر جدید» در حالی به پایان فصل سوم نزدیک می شود که هنوز خبر رسمی از ادامه فصل جدید از سوی مسئولان تلویزیونی و تهیه کنندگان آن اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید  فال روزانه یکشنبه 7 آبان 1402

در حالی که این روزها در بسیاری از صفحات فضای مجازی گمانه زنی هایی مبنی بر کنار گذاشته شدن احسان علیخانی و مهران مدیری و برخی دیگر مطرح شده است.

مدیر شبکه نسیم چندی پیش در گفت و گو با خبرنگار تسنیم این موضوع را تکذیب کرد و گفت: حذف نداریم و فقط برندها باید فرم و محتوا را اصلاح کنند و بعد از مدت استراحت به روی آنتن برگردند. (مصاحبه کامل را اینجا مطالعه کنید)

بررسی ها نشان می دهد که این موضوع در مورد برخی برندهای مهم دیگر مانند «دوران جدید» نیز صدق می کند و باید دید که آیا دوره استراحت و آماده سازی مجدد سازندگان «عصر جدید» به اندازه دوره قبل خواهد بود یا با یک دوره کوتاه. دوباره مثل فصل اول بریک کن. آیا دوباره روی آنتن خواهد رفت؟


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *