مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فال روزانه یکشنبه 7 آبان 1402

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت عقرب (Scorpio)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
امروز به لحاظ کاری روز فوق‌العاده‌ای را سپری خواهید کرد چرا که یک پیشنهاد ارتقای شغلی غیر منتظره از سوی رییستان به شما می‌رسد و این اتفاق می‌تواند باعث شود تا حقوقتان به طور قابل توجهی افزایش یابد. امروز در رابطه عاطفیتان نیز روز خوبی را سپری خواهید کرد. پیشنهاد می‌کنیم امروز زمان بیشتری را در کنار شریک زندگیتان بگذرانید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😕
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
امروز سرشار از انرژی و هیجان هستید. از طرفی مشغله‌های کاری زیادی دارید که زمان زیادی از شما می‌گیرد. بعد از ساعت کاری حتما زمانی را به تفریح و وقت گذرانی با عزیزانتان اختصاص دهید تا انرژی روحی شما هدر نرود و شب هنگام بتوانید با آرامش به خواب بروید. در رابطه احساسی کمی سختگیر شده‌اید و مسائل را بیهوده بغرنج می‌کنید. بهتر است با گذشت بیشتر این رابطه را بهبود بخشید.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🥺
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
امروز بیشتر دوست دارید تنها باشید و با خودتان خلوتی داشته باشید. اگر این حس به شما دست داد، نگران نباشید، این امر طبیعی است. گاهی اوقات آدم‌ها نمی‌خواهند با دیگران صحبت کنند. اما در این میان دیگران را با سکوت خود ناراحت نکنید. با گفتن چند کلمه از آن‌ها بخواهید که تنها باشید. امروز خبرهای خوشی به شما خواهد رسید.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😉
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
بهتر است مهارت‌های ریاضی و به خصوص در عصر امروز فنون کامپیوتر را افزایش دهید. باید به روز باشید! تکنولوژی پیشرفت زیادی خواهد داشت و هرگز از بین نخواهد رفت. این را بدانید که پتانسیل ذهن شما برای دریافت اطلاعات مختلف بسیار بالاست. شما به راحتی می‌توانید فنون کامپیوتری را یاد بگیرید. پس از یادگیری کامل، از این مهارت‌ها می‌توانید در جهت پیشرفت کار و تحصیل خود استفاده کنید. از طرف دیگر، شما حمایت نزدیکان خود را ارزشمند می‌دانید، اما امروز شاید با نظرات کاملا متفاوتی از طرف آن‌ها مواجه شوید. سخنان آن‌ها می‌تواند حس تنها بودن را در شما به وجود آورد.

بیشتر بخوانید  روسیه و فرانسه در مورد بازدید آژانس از نیروگاه هسته ای Zaporozhye توافق کردند

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😤
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز سفری به دنیای درونتان می‌تواند شما را با موضوعی درگیر کند که در ابتدا دلتان نمی خواسته است به آن فکر کنید، اما دوری کردن از آن تنها مشکلات بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. در رابطه با چیزهایی که سعی دارید از دیگران مخفی نگه دارید خیلی احتیاط کنید زیرا هر لحظه احتمال برملا شدن رازتان وجود دارد. امروز فکر کردن به رابطه عاطفیتان می‌تواند برای شما غصه و ناراحتی زیادی را به همراه داشته باشد. شاید طرف مقابلتان به دلایل شخصی یا حرفه ای مجبور است از شما دور باشد و این موضوع شما را ناراحت کرده و باعث ایجاد تنش در رابطه تان شده باشد. به جای این که بدخلقی کنید در مورد احساسات خود با طرف مقابلتان صحبت کنید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😎
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
اگر امروز منطقتان را به کار بگیرید می‌توانید از بی ثباتی و ناراحتی در محیط اطرافتان جلوگیری کنید. همه سعی می‌کنند تا جای ممکن از مشکلات فرار کنند و تا وقتی که ضرورت پیدا نکرده است با آنها مواجه نشوند. ولی اگر قبل از این که مشکلات به اوج خود برسند به سراغ آنها رفته و حلشان کنید با دردسر کمتری روبرو خواهید شد. از بحث کردن در مورد مسائل پیچیده هراسی نداشته باشید. هیچ اشکالی ندارد اگر برای این که توجه اطرافیان را به مشکل موجود جلب کنید کمی سر و صدا به راه بیندازید. کارهایی که باید طی هفته گذشته در منزل انجام می داده اید ولی به دلیل خستگی بعد از کار نتوانسته اید به انجام برسانید را امروز حتما در برنامه خود قرار دهید.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 🙃
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب
بیشتر بخوانید  بازیگر سریال Game of Thrones درگذشت

مهرماهی عزیز…
در راهی که به سوی هدف تان قدم برداشته‌اید، موانعی مشاهده می‌کنید و از این که نمی‌توانید از کسی کمک بگیرید، ناراحت و افسرده می‌شوید. یا شاید فکر کنید که لیاقت شما خیلی بیشتر از این ها است. ممکن است حتی افرادی که تا به حال دوست شما بودند، در مقابل تان قرار بگیرند اما نگران نباشید، شرایط همین طور نمی ماند. بهتر است برای جلوگیری از این وضعیت، از افراد قابل اعتماد خود کمک بگیرید. در مورد مسائل عاطفی نیز اگر انتظارات خود را کم کنید، بیشتر از رابطه های خود لذت خواهید برد.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
امروز حرف مهمی برای گفتن دارید که روی سینه تان سنگینی می‌کند و اجازه نخواهید داد که قرار گرفتن در یک وضعیت نامساعد مانع به زبان آوردن حقیقت شود. با وجود این که عاقلانه تر این است که پیش از گفتن هر حرفی عواقب آن را به خوبی در نظر بگیرید، در حال حاضر نباید به خاطر نتیجه احتمالی حرف‌هایتان خودتان را محدود کنید. هر چند موقع گفتن حرفتان تمام تلاشتان را می‌کنید که خونسرد، آرام و مسلط باشید به احتمال خیلی زیاد حرف‌هایتان تندتر از آنی خواهند بود که طرف مقابلتان انتظار دارد. هیاهوی بیهوده راه نیندازید و از دیگران فاصله گرفته و فضای کافی برای واکنش نشان دادن را در اختیار آنها قرار دهید.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 🙂
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
امروز موضوعات مختلف را میان دوستانتان مطرح و در مورد آن‌ها بحث کنید. به جای این که سعی کنید همه مشکلات را خودتان حل کنید و با فکر کردن به آنها خودتان را دیوانه کنید، مشکلتان را با دیگران در میان گذاشته و نظر آنها را در مورد مشکل خود جویا شوید. همین که به آنچه عذابتان می‌دهد اعتراف کنید مشکلتان تا حدود زیادی حل خواهد شد. از داشتن مخاطبانی که با دقت به حرفتان گوش می‌دهند لذت ببرید. اگر از آینده رابطه عاطفی خودتان و این که چه راهی را باید در پیش بگیرید اطمینان کامل ندارید در مورد این مسئله با طرف مقابلتان صحبت کنید.

بیشتر بخوانید  دعای ویژه ایام شعبان توسط امام سجاد (ع)

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😁
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
کابوس‌هایی بی سر و ته دیده‌اید که ذهن‌تان را بسیار آشفته کرده است. اگر چه ممکن است با انرژی خوبی از خواب بیدار نشوید اما بعد از گذشت یکی دو ساعت حال تان بهتر خواهد شد. اگر دوست دارید، خواب تان را تجزیه تحلیل کنید، شاید که پیامی در آن نهفته بود. مشکلات مالی که اخیرا داشته‌اید، با شنیدن خبری از یکی از اعضای خانواده تان تماما حل شده و تغییرات بزرگی را به زندگی تان وارد خواهد کرد. مسافرتی در پیش دارید. اگر می‌خواهید بهترین سفر عمرتان را تجربه کنید، بهتر است همسفرهایتان را هوشمندانه تر انتخاب کنید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😀
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
در اطرافتان پر از کارهای انجام نشده وجود دارد که فرصت رسیدن به هیچ کدام یک از آن‌ها را ندارید. بهتر است خودتان را جمع و جور کرده و ذهن‌تان را به کار بیندازید. کافی است خودتان باشید و دنباله روی کورکورانه دیگران نباشید. به شایعات و غیبت‌هایی که می‌شنوید خیلی اهمیت ندهید و حرف‌هایی که از منبعی موثق نشنیده‌اید را باور نکنید، در غیر این صورت ممکن است به دردسر بیفتید. برنامه ریزی و نظم چاره تمامی مشکلات کوچک و بزرگ شماست.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😂
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
سخت در گیر کار هستید. امروز با کار کردن زیاد متوجه می‌شوی که کاملا از رویاهایتان فاصله گرفته‌اید. انجام دادن وظایف و کارها تا حدودی باعث رضایت خاطر شما شده و زندگیتان را از لحاظ مادی تأمین می‌کنند، ولی این برای شما کافی نیست. سعی کنید در مسیری قدم بردارید که فاصله زیادی با آرزوهایتان نداشته باشد. ممکن است امروز فرصتی برای معامله یا فروش ملکی برایتان پیش بیاید. هرگز بی گدار به آب نزید و شش دانگ حواستان جمع باشد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *