مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان دقیق واریز یارانه پولی مرداد ماه 98 اعلام شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



یارانه سپرده مرداد 98


یارانه مرداد 98


تاریخ واریز یارانه مرداد 98 علاوه بر زمان دقیق پرداخت یارانه، تاریخ و زمان پرداخت یارانه را هر ماه برای شما همراهان آورده ایم.


مرحله صد و سوم یارانه نقدی 24 ساعته سه شنبه 26 مرداد 98 به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت می باشد.


یارانه نقدی مرداد ماه 98 ساعت 24 روز سه شنبه 26 مرداد 98 به حساب سرپرستان خانوار و صبح چهارشنبه 27 مرداد برای برداشت خواهد بود.


مرداد ماه یکصد و سومین ماه واریز یارانه پولی به حساب سرپرستان خانوار است.

همانند ماه های گذشته میزان یارانه هر ایرانی 45 هزار و 500 تومان اعلام شد که نه مجلس و نه دولت تصمیم جدیدی برای افزایش میزان یارانه های مالی ندارند.


یکصد و سومین مرحله از پرداخت یارانه نقدی مرداد ماه 98 ساعت 24 روز سه شنبه 17.08. ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.


این مبلغ هر 26 ماه واریز می شود و برای یارانه مرداد ماه 1398 همانند ماه های قبل خواهد بود. تاریخ واریز یارانه 5 خرداد 98 ساعت 24 می باشد.


بر اساس آخرین اخبار سازمان هدفمندسازی یارانه ها،یارانه نقدی مرداد 98 از صبح سه شنبه 26 مرداد ماه را می توان درو کرد.»


مبلغ یارانه مرداد 98 هر کدام از بازداشت شدگان نیز مانند ماه های گذشته 45 هزار و 500 تومان است.


پرداخت یارانه مرداد 98


میزان یارانه این ماه همانند ماه ها و سال های گذشته برای هر نفر 455000 ریال خواهد بود که به محض واریز قابل برداشت می باشد. تاکنون هیچ خبر موثقی از افزایش میزان یارانه ها اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید  خواص شگفت انگیز گل گاو زبان!

حسینعلی حاجیدیلیگانی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته گفت: میزان یارانه نقدی از زمان اجرای این قانون افزایش نیافته است.



چگونه می توان بر کاهش یارانه ها نظارت کرد؟

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: کاهش یارانه نیازمندان را به دلیل عدم ارسال درخواستی برای بررسی علت کاهش یارانه توسط برخی از شهروندان در سایت 11 یارانه به منظور ایجاد فرصت یارانه های لغو شده می توانند به آدرس www.iaraneh10.ir مراجعه و برای مدت 2 ماه پس از کاهش یارانه اقدام کنند.



چه کسانی از لیست یارانه ها حذف می شوند؟

در این بین حدود هشت سال هر مشمولی که در صف دریافت یارانه نقدی بدون تغییر ایستاده بود، 4 میلیون و 413 هزار و 500 تومان یارانه دریافت کرد.

همچنین موضوع لغو یارانه دهک های پردرآمد این شرکت در سال های اخیر به دلیل کسری بودجه هدفمندی یارانه ها، اما به دلیل نبود بانک اطلاعاتی کامل برای شناسایی افراد پردرآمد، بارها از سوی دولت مطرح شده است. . دولت و مجلس نتوانسته اند اقدام موثری انجام دهند، به هر حال این امر به تعویق افتاد اما اواخر سال گذشته مجلس از لغو یارانه افراد با درآمد بالای 5 میلیون تومان در ماه خبر داد. و مشخص است که این موضوع علیرغم نبود اطلاعات دقیق از حساب افراد مطرح شده است.

رحیم زارع نماینده مجلس شورای اسلامی در این خصوص درباره حذف 3 دهک از مشمولان یارانه در سال 93 گفت: 3 دهک اول شرکت با حساب بانکی و دارایی های ثبت شده به نام آنها شناسایی شدند. “

بیشتر بخوانید  پوشش نامتعارف و جنجالی ترنم کرمانیان در فرش قرمز سریال کرگدن + عکس

وی افزود: افرادی که حقوق بالای 5 میلیون دریافت می کنند همچنان یارانه می گیرند، افرادی که فوت کرده اند و همچنان یارانه می گیرند تنها 3 دهک خواهند بود که لغو یارانه آنها برای حمایت از اشتغال و تولید و حمایت از خرید تضمینی گندم است. و سلامتی و رفاه هزینه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، باید منتظر ماند و دید که حذف دهک های بالای جامعه در سال جدید چه زمانی انجام می شود و با توجه به ویژگی های پیشنهادی حذف افراد از لیست هدف یارانه ها، چند نفر از مشمولان یارانه خواهند بود. کاهش و چه تعداد در پرتفوی اشتغال و سلامت.



مراقب سامانه ثبت نام یارانه جعلی باشید

سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: سامانه ثبت نام و اعلام نیاز به یارانه نقدی برای آدرس iaraneh.com جعلی است و این ربطی به سازماندهی هدفمندی یارانه ها ندارد.»

این سامانه با شماره 5000145 پیامکی برای شهروندان ارسال می کند که اطلاعات هویتی شهروندان از قبیل کد ملی سرپرست خانوار، تعداد اعضای خانوار، میزان درآمد و همچنین اطلاعات کارت بانکی شامل کارت را دریافت می کند. شماره، شماره حساب، رمز دوم، تاریخ انتقاد کارت و کد اعتبارسنجی. در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با کذب خواندن این سامانه، این سامانه به سازمان مرتبط نبوده و به شهروندان توصیه می‌شود از مراجعه به این سامانه و ثبت اطلاعات خانوار خودداری کنند.


مجله دلگرم کننده ای تهیه کرد


مرضیه ملایری


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *