مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیایید به زندگی جوانترین میلیاردر جهان نگاه کنیم!!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بیایید به زندگی جوانترین میلیاردر جهان نگاه کنیم!!

در این مقاله به طور مختصر به زندگی جوان ترین میلیاردر جهان می پردازیم تا ببینیم این جوان چگونه زندگی می کند:

زندگی برای ایوان اشپیگل خوب است. شرکتی که او مدیریت می کند، اسنپ چت، اخیراً 200 میلیون دلار از غول تجارت الکترونیک جهانی علی بابا سرمایه گذاری کرده است و انتظار می رود ارزش آن به حدود 19 میلیارد دلار برسد.
اکنون طبق گزارش مجله فوربس، اشپیگل (24 ساله) با ثروت خالص 1.5 میلیارد دلار، جوانترین میلیاردر جهان است. اشپیگل زندگی شاد و راحت دارد. او گفت: من مردی جوان و تحصیلکرده هستم. “من واقعا خوشحالم و زندگی معمولا عادلانه نیست.
در همین راستا مجله Business Insider به بررسی اتفاقات و مشکلات جالبی از زندگی ایوان اشپیگل، مدیرعامل اسنپ چت و جوان ترین میلیاردر جهان پرداخته است.
اشپیگل در Palisades اقیانوس آرام، بخشی زیبا و زیبا از لس آنجلس بزرگ شد. او پسر بزرگ خانواده است. پدر و مادرش هر دو وکیل هستند و زمانی که او نوجوان بود طلاق گرفتند. زمانی که ایوان 16 ساله شد و گواهینامه رانندگی خود را گرفت، یک کادیلاک اسکالاد 2006 به عنوان هدیه دریافت کرد. او کادیلاک خود را در پارکینگ ادیسون در جنوب کالیفرنیا نزدیک دبیرستانش پارک کرد. جایی که پدرش موفق شد.
با این حال، اشپیگل نوجوان به دنبال خودرویی با مصرف سوخت کمتر بود، زیرا معمولا زمان زیادی را صرف رانندگی در سطح شهر می کند. بنابراین در سال 2008 او نامه ای به پدر و مادرش نوشت و از آنها خواست یک BMW 550i برای او اجاره کنند. قیمت این خودرو 75000 دلار بود. اشپیگل در این نامه نوشت: «ماشین ها لذت و هیجان خاصی به من می دهند. “من واقعاً از شما که یک BMW را به خاطر همه کارهای خوب من اجاره کردید سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید  لیست پرطرفدارترین اسم دختر و پسر در سال 98

خانواده اشپیگل عضو باشگاه های مختلف ورزش های آبی و تنیس بودند. آنها اغلب به اروپا سفر می کردند و حتی با هلیکوپتر برای اسنوبورد به ارتفاعات کانادا می رفتند. ایوان معتقد است که آنها در یک حباب شاد و زیبا زندگی می کردند.
اشپیگل سرانجام به دانشگاه استنفورد رفت و در آنجا با رجی براون و بابی مورفی آشنا شد. دوستانی که بعداً اسنپ چت را تأسیس کردند. مورفی به مجله فوربس گفت: «ما خیلی بازیگوش نبودیم، بنابراین سعی کردیم چیزها را جالب کنیم. آنها انجمن دوستی کاپا سیگما را تأسیس کردند.
اشپیگل اندکی پس از فارغ التحصیلی، استنفورد را ترک کرد تا تمام وقت در اسنپ چت کار کند. این سه نفر برنامه اصلی اسنپ چت را در سال 2012 توسعه دادند. زمانی که دفتر آنها در خانه پدری اشپیگل در پالیزید بود. اگرچه دفتر اسنپ چت بعداً به ونیز منتقل شد، اما اشپیگل همچنان در خانه پدرش زندگی و کار می کرد زیرا او برای آن کرایه نمی داد.
سرانجام، در نوامبر 2014، اشپیگل خانه خود را در برنت وود به قیمت 3.3 میلیون دلار خرید. این خانه دارای سه اتاق خواب و یک تراس بزرگ است و بیش از 2800 متر مربع وسعت دارد. پس از سرمایه گذاری خوب استارت آپ های اسنپ چت، اشپیگل در ژوئن سال گذشته یک فراری برای خود خرید.
در دسامبر 2013، او برای اولین بار با ستاره پاپ تیلور سوئیفت ملاقات کرد. پس از این ملاقات آنها چندین بار دیگر همدیگر را ملاقات کردند و در نهایت اشپیگل اعلام کرد که می خواهد شرکت منتشر کننده محصولات صوتی و تصویری Big Machine را که آثار سوئیفت را نیز منتشر می کرد، خریداری کند. با این حال، این توافق هرگز انجام نشد.
اشپیگل بارها گفته است که مایل است استارت آپ های اسنپ چت بیشتر در صنعت موسیقی حضور داشته باشند و حضور قوی تری در این زمینه داشته باشند، تا جایی که بسیاری پیش بینی کردند که اسنپ چت به زودی بخش توزیع محصولات صوتی و تصویری خود را راه اندازی خواهد کرد. اشپیگل به طور کلی علاقه زیادی به موسیقی دارد و حتی بیشتر آهنگ هایی را که گوش می دهد توییت می کند. او آثار هنرمندان مختلف را در سبک های مختلف گوش می دهد.

بیشتر بخوانید  لوس بازی به سبک فریبا نادری !

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *