مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

روش های کوچک کردن سینه برای زنان و دخترانی که سینه های بزرگ دارند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مشکلاتی که بسیاری از زنان و دختران دارند اندازه پستان است. مقداری سینه بزرگ و قدری سینه های کوچک در این قسمت راه های کاهش سایز سینه را توضیح می دهیم و سوالات و پاسخ هایی وجود دارد که ممکن است سوال شما باشد.

روش های کوچک کردن سینه برای زنان و دخترانی که سینه های بزرگ دارند

سوالاتی مانند:

آیا سینه ها با ورزش کوچک می شوند؟

آیا استفاده از نوع خاصی از سوتین به کاهش سایز سینه کمک می کند؟

آیا کاهش وزن و رژیم غذایی بر کاهش سینه تاثیر می گذارد؟

در مورد کوچک کردن سینه از طریق ورزش، علم ورزش منابع داخلی و خارجی را مورد مطالعه قرار داده است که شما را در جریان آن قرار می دهد.

اگر بخواهیم برخی از مهم ترین مشکلات سینه های بزرگ را بیان کنیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

درد شانه و دوش گرفتن

گردن درد و سفت شدن عضلات گردن

سردرد

درد در ناحیه لگن و پاها

مشکلات قوز و کمر

علاوه بر موارد فوق که بیشتر اثرات فیزیکی ناشی از بزرگی سینه هاست، مشکلات دیگری از جمله عدم تناسب لباس و مشکلات مشابه در نظر گرفته می شود. حال که با برخی از مشکلات و سختی های بزرگ شدن سینه ها آشنا شدید، بهتر است بدانید که تنها راه کوچک کردن آن ها جراحی نیست، روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانید در منزل انجام دهید.

قبل از هر چیز، توجه به این نکته ضروری است که بافت سینه زنان از چربی تشکیل شده است و در زیر این بافت چربی، عضلات سینه قرار دارند. خود سینه نیز حاوی غدد تولید شیر و تغذیه کودک در دوران شیردهی است، سینه‌های زنان با کمک رباط‌های خاصی در جای خود قرار می‌گیرند، این رباط‌ها با گذشت سال‌ها عملکرد خود را از دست می‌دهند و باعث شل شدن سینه‌ها می‌شوند.

بیشتر بخوانید  آتروفی عضلانی چیست؟آتروفی درمانی دارد؟

لازم به ذکر است که عوامل ژنتیکی نیز در کوچک یا بزرگ بودن سینه نقش بسزایی دارند که در این موارد نمی توان چنین تاثیری در کوچک شدن یا بزرگ شدن سینه ها داشت.

کوچک کردن سینه با ورزش

بهترین و موثرترین راه برای کاهش سایز سینه؛ تمرینات قبلی – عروقی یا هوازی را انجام دهید. زیرا این ورزش ها باعث چربی سوزی و در نتیجه کاهش چربی بدن می شود، اما باید بدانید که این ورزش ها باعث کاهش چربی در سراسر بدن می شود، بنابراین نباید انتظار داشته باشید که این ورزش ها فقط روی چربی سینه تاثیر بگذارد.

ورزش هایی مانند دویدن، دوچرخه سواری، شنا، ایروبیک، طناب زدن و پیاده روی سریع از جمله ورزش های هوازی هستند. طبق گفته دانشگاه پزشکی ورزشی آمریکا، این تمرینات باید 5 تا 90 دقیقه در 5 روز در هفته انجام شود، اما حد معمول برای زنانی که ورزش و آمادگی جسمانی بالایی ندارند 30 تا 60 دقیقه است. وزن می تواند اندازه سینه را کاهش دهد.

توصیه می شود که خود را به این تمرینات محدود نکنید. انجام تمریناتی که عضلات بالاتنه را درگیر می کند نیز بر روند کاهش وزن و انقباض قفسه سینه تاثیر می گذارد.تمریناتی مانند فشار دادن با 10 تا 15 تکرار.

اصولاً تمرینات با وزنه باعث افزایش سایز سینه شما می شود، اما انجام این حرکات بدون وزنه نه تنها عضلات سینه شما را تقویت می کند و آنها را به خوبی ترکیب می کند، بلکه در کنار تمرینات هوازی شما را به هدف خود نزدیک می کند. سابق.

بیشتر بخوانید  شیر فقط برای استخوان ها نیست

نکات تغذیه ای

همانطور که گفته شد ورزش های هوازی در چربی سوزی موثر است اما از نقش تغذیه مناسب نیز نباید غافل شد. زیرا مقدار غذا و آنچه می خورید باعث کاهش یا افزایش سایز سینه ها نیز می شود. اگر فقط از تمرین راضی هستید؟ و از رژیم غذایی خود غافل شوید، کار نخواهد کرد. از رژیم های غذایی که باعث افزایش وزن می شود خودداری کنید. سبزیجات، میوه ها و کربوهیدرات ها را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید.

لازم به ذکر است از سوتین هایی که باعث افتادگی سینه نمی شوند استفاده شود. مثل سوتین اسفنجی. همچنین نباید از سوتین هایی که به سینه ها فشار می آورند استفاده کنید زیرا می توانند به سینه ها آسیب برسانند.

سلام دکتر


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *