مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حفاظت از سرمایه عظیم صنعت مس ایران ضروری است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، دکتر علی رستمی در جلسه تودیع و معارفه مدیر گروه حراست شرکت ملی صنعت مس ایران که با حضور مدیران و مسئولان حراست کشور و ایمیدرا (یکشنبه 21 خرداد) برگزار شد. در باکار با تشکر از مدیرعامل سابق شرکت ملی مس یکی از سه شرکت بزرگ کشور است و اهمیت آن بر همگان آشکار است. این شرکت صنعتی موتور محرکه و یکی از پیشرانان توسعه جمهوری اسلامی محسوب می شود. به همین دلیل حفاظت از این موتور محرکه و لوکوموتیو اهمیت دارد.
دکتر رستمی با اشاره به اینکه شرکت ملی مس به دلیل شهرت و جایگاه ویژه خود با دغدغه ها و مشکلات فراوانی مواجه است، گفت: دشمنان و کشورهای استکباری در تلاش هستند تا از نقاط توسعه و تولید این حرکت جلوگیری کنند، دولتی شوید.

شرکت مس بیش از 18 میلیارد تن مواد معدنی در اختیار دارد که با توجه به شرایط فعلی تولید، پیش بینی می شود تا 200 سال آینده دارای مواد معدنی باشد.

مدیرعامل شرکت مس با بیان اینکه معاندان نظام طمع خاصی به صنعت مس دارند افزود: حفظ این سرمایه بزرگ ملت قبیله ای ایران و خنثی کردن توطئه های دشمن وظیفه و مسئولیت ماست. “
وی با یادآوری اینکه شرکت مس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متولد شد و همزمان با فتح هرمشهر موفق به تولید اولین آند مس در خرداد ماه سال 1340 شد، تلاش رهبران انقلاب و جهاد را مضاعف کردند تا با قدرت بیشتری تلاش کنند. .
رستمی خاطرنشان کرد: شرکت مس در شرایط تحریم مشکلی در صادرات ندارد و منابع مالی و اقتصادی برای سرمایه گذاری و توسعه در دسترس است.
وی با اشاره به اینکه شرکت مس دارای ذخایر معدنی مناسبی است، تاکید کرد: شرکت مس بیش از 18 میلیارد تن مواد معدنی دارد که با توجه به شرایط فعلی تولید پیش بینی می شود تا 200 سال آینده دارای مواد معدنی باشد.
مدیرعامل شرکت باکار با مثبت ارزیابی از طرح های انجام شده در حوزه تحقیقاتی گفت: 18 میلیارد تن مواد معدنی یعنی 7 درصد زمین را اکتشاف کرده ایم و 93 درصد هنوز اکتشاف نشده است.
وی با بیان اینکه با توجه به اینکه وجود نیروی کار عامل مهمی است همه چیز برای توسعه شرکت مس مهیا است، گفت: شرکت مس بهترین نیروی کار را در غرب آسیا دارد.
مدیرعامل شرکت مس ابراز امیدواری کرد: با اتکال به خدا، همدلی و تلاش شبانه روزی و همچنین تدوین برنامه های منسجم و فشرده بتوانیم توسعه نیافتگی 12 سال اخیر را جبران کنیم. ” در 4 سال آینده و 280000 تن مس کاتدی تولید می شود.» به یک میلیون تن می رسد.
وی با اشاره به سوابق مدیر جدید گروه حراست گفت: خوشبختانه وی اطلاعات خوبی در زمینه دانش بنیان و مسائل اقتصادی دارد. مسئولیت پذیری را به عهده بگیرید.
وی با بیان اینکه مس دانشگاه کاملی است و زمینه برای کسب تجربه برای همه فراهم شده است، افزود: همه باید از این فرصت برای کسب تجربیات جدید استفاده کنیم تا بتوانیم به صنعت مس و نظام جمهوری اسلامی خدمت کنیم. ایران.” “
دکتر رستمی با اشاره به اقدامات آقای مقدم در شستا و مبارزه با مفاسد مالی و اقتصادی از تشکیل ستاد مبارزه با مفاسد در شرکت مس خبر داد و گفت: طمع به این صنعت داشته باشید.

بیشتر بخوانید  کدام بیماران مجاز به مصرف قرص فایزر نیستند؟

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *