مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزئیات جدید ثبت نام وام ناباروری + زمان و شرایط

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رئیس بنیاد 15 خرداد از زمان جدید ثبت نام موسسات ناباروری خبر داد و گفت: ثبت نام های جاری را تا تیرماه امسال ساماندهی می کنیم و ثبت نام های جدید نیز تا پایان تیرماه انجام می شود.

حمیدرضا علیان زادگان رئیس بنیاد 15 خرداد نیز در خصوص خدمات بنیاد زوجین نابارور گفت: .

وی افزود: بر اساس توانایی خود در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد 15 خرداد، پروژه های مختلفی از جمله ارائه تسهیلات برای شروع درمان ناباروری و کمک به درمان زوج های نابارور را تعریف کرده ایم.

رئیس بنیاد 15 خرداد به بخشی دیگر از خدمات این ستاد اشاره کرد و خاطرنشان کرد: قانون تصمیمات خوبی برای کمک به درمان زوج های نابارور گرفته و وام های مناسبی را تعریف کرده است و ما در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز نظارت داریم. نگرانی های خانواده های منطقه ناباروری است و با تامین امکانات به آنها کمک می کنیم تا با تمرکز بر مناطق در معرض خطر شروع به درمان کنند.

وی ادامه داد: برای تسریع در آغاز درمان ناباروری برای زوج های نابارور، پرداخت 10 میلیون تسهیلات را در نظر گرفته ایم اما به مرور زمان می توانیم با مشارکت خیرین و همچنین تعداد شاغلان این رقم را افزایش دهیم. ” از ابتدای سال جاری تاکنون 1100 زوج نابارور تایید یا به بانک معرفی شده اند که انشالله تا پایان تیرماه این تعداد به 10 هزار نفر خواهد رسید.

وی با اشاره به معیارهای ارزیابی برای شناسایی زوجین در مناطق محروم گفت: تاکنون 1100 خانوار اولویت دار دهک های محروم و کم درآمد به بانک امداد معرفی شده اند و به مرور دامنه دهک ها را توسعه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید  اسامی ۱۶ شهر قرمز کرونایی در ۱ آبان ۱۴۰۰ اعلام شد / نقشه -

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به ثبت نام زوج های نابارور در طرح تسهیلات گفت: ۵۸ مرکز درمانی طرف قرارداد در بانک اطلاعات بنیاد داریم. ستاد استانی ” برای دریافت تسهیلات درمان ناباروری ثبت نام می شوند، پس از تایید مدارک در سامانه بنیاد 15 خرداد، تسهیلات فوق به آنها اعطا می شود، در حال حاضر با توجه به کثرت متقاضیان، ثبت نام جدید انجام می شود، خیر. می تواند پس از تعیین و تأیید ثبت های فعلی، ثبت نام های جدیدی انجام دهد.

وی با اعلام مرحله جدید ثبت نام کلینیک های ناباروری گفت: درخواست های فعلی را تا تیرماه ساماندهی می کنیم و تا پایان تیرماه درخواست های جدید انجام می شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *