مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عکس های جدید ملیکا شریفی جا در پشت صحنه سریال نیلا!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


داستان سریال نایل در سال 1358 می گذرد و دختر در آن شرایط متلاطم و نامشخص به پسر عاشق قول می دهد که اگر موفق شود از مرز ایران و عراق عبور کند و اربعین را زیارت کند، به عشق او پاسخ مثبت خواهد داد. ، اما همه اینها در طول مسیر اتفاق می افتد. در فصل اول سارا رسول زاده و در فصل دوم محیا دهقانی نقش نیل را بازی کردند.


بازیگر ایرانی / سریال نایل

ملیکا شریفینی (زاده ۲۱ آبان ۱۳۶۵ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او فرزند آزیتا حاجیجان و محمدرضا شریفی و خواهر مهرآوا شریفینی است. وی دارای مدرک گرافیک است و در زمینه های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و تولید حجم فعالیت می کند. بازی در سینما را از سال 1370 با فیلم اوینار به کارگردانی شهرام اسدی آغاز کرد.


بازیگر ایرانی / سریال نایل

آزیتا حاجیان (زاده ۲۱ دی ۱۳۶۲) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.آزیتا حاجیان در سال ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او اصالتاً اهل خمینی شهر است. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک دانشگاه هنر است. فعالیت هنری او از سال 1354 با نمایش «خانم آفتابی» آغاز شد. از دیگر نمایشنامه های او می توان به «بهرام چوبینه»، «ژاندارک»، «نسل آواره»، «بی کلام»، «دایره گچی قفقازی» و … اشاره کرد. حاجیان فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۶۸ با فیلم دزد عروسک‌ها ساخته محمدرضا هنرمند آغاز کرد. او در سال 1377 برای بازی در فیلم روبان قرمز به کارگردانی ابراهیم خاتمیکی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از هفدهمین جشنواره جهانی فیلم فجر شد.

بیشتر بخوانید  جزئیات حداقل حقوق و مالیات حقوق کارمندان در سال 99


بازیگر ایرانی / سریال نایل

حسام منظور (زاده ۱۸ آذر ۱۳۵۹) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. حسام منظور متولد 18 آذر 1359 در تهران است. مادرش ارومیه ای است، به همین دلیل دوران کودکی و جوانی خود را در آذربایجان گذراند. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس بود و از سال 1382 فعالیت هنری خود را آغاز کرد و در بیش از 40 نمایش بازی کرد. او تجربه اجرا در مراکز مطرح تئاتر اروپا از جمله پیکولو ایتالیا، جشنواره شکسپیر لهستان را دارد و از سال 1395 در دانشگاه آزاد به تدریس بازیگری پرداخته است.


بازیگر ایرانی / سریال نایل


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *